Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 3 gæster online.

Statistik
2619 Brugere
23 Fora
7466 Tråde
119507 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#6965 - 16/12/2002 19:13 De 3 Svaner...
Anonym
Anonym

Jeg har snakket med min kæreste (utroligt ik?) og hun er begyndt at se nogle mærkelige ting. Hun har på det sidste lagt mærke til netop 3 svaner som fløj sammen. I de mindre klasser havde hun lavet noget i sløjd med 3 svaner på og en masser andre eksempler med 3 svaner som jeg ikke fik fat i.

Min kæreste spørger mig så om der er et tegn/symbol med 3 svaner som har en bestemt betydning. Hun har en bange anelse... Det har jeg også... Hun har set flere ondartede ing komme... Som endda gik i opfyldelse... Så jeg er vel også selv lidt bange...

Hva kan det fortolkes? Er det et tegn fra bibelen?

Til toppen 
#6966 - 17/12/2002 18:59 Re: De 3 Svaner...
dagnir
Bruger

Reg.: 12/11/2002
Sted: frederiksberg
svaner er nogle steder regnet for værende ulykkesfulge, andre steder for værende lykkebringere, om de står i Bibler ved jeg ikke med sikkerhed, jeg tvivler dog.........
Men at hun "ser" ting der senere sker, er gennem de sidste år blevet mere og mere almindeligt (de gode ting har dog stadigvæk overhånd) så ud fra en, hvis synspunkter kan være anderledes end andre Kristen.

Når man for et syn, er dette syn normalt regnet for gode vare inden for sin egen tro, men som ondt set fra andres, det er sjældent at man bliver profet i sit eget land, så bortset fra denne indskydelse jeg ser komme fra andre herinde
"Det er en afledning af det "onde" til at gøre hende sikker på at hun kan forud se ting og derfor give hende en falsk tryghed som senere kan fordreje hendes tanker bort fra Gud"

Vil mit spørgsmål lyde;

De ting hun har set af ikke-gode syn;

Er de blevet hende til dels fordi hun kunne havde afhværvet dem.?
eller fordi hun intet kunne gøre alligevel, men kunne undgå dem selv.??

Hvis hun kunne have afhværvet dem, hvorfor gjorde hun så intet.?
Hvis hun blev reddet, hvorfor så tvivle på at det var godt.??

Svaner, tja de er da nogle smukke dyr.............

i Lyset. Dagnir
Celtisk/Old-Kristen, Hvidtlys Healer, Kriger, Druide, Seer - Vogter af Dragelyset

Til toppen 
#6967 - 17/12/2002 20:09 Re: De 3 Svaner... [Re: dagnir]
Anonym
Anonym

Som en af de første ting drømte hun at 2 drenge fra hendes klasse kom op og slås. Mens hun var over i skolen, efter hun havde drømt, kom de 2 drenge op og slås og den ene fik en seriøs hjernerystelse...

Til toppen 
#6968 - 17/12/2002 20:30 Re: De 3 Svaner...
dagnir
Bruger

altså ting der er ret så uskyldige.............

at kunne forudse at nogle kommer op og slås betyder ikke at det er det ene eller det andet, det kan betyde at hun bare er mere fintfølende end andre, det kommer for nogen med alderen eller ens arbejde, f.eks hvis man arbejder med børn og unge som jeg gør, man lærer at "læse" deres udtrykmåder og kan derved forhindre at ting går galt...........

men for at vende tilbage til mit spørgsmål, kunne hun have forhindret det..?

i Lyset. Dagnir
Celtisk/Old-Kristen, Hvidtlys Healer, Kriger, Druide, Seer - Vogter af Dragelyset

Til toppen 
#6969 - 17/12/2002 23:07 Re: De 3 Svaner... [Re: dagnir]
Anonym
Anonym

Ja men, hun noget ikke at indse at det der skete var det hun havde drømt. Hun krallede da hun kom i tanke om det.

Til toppen 
#6970 - 18/12/2002 13:30 Re: De 3 Svaner...
dagnir
Bruger

altså i bund og grund intet at være angst for...........

i Lyset. Dagnir

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2013 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær