Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#68921 - 18/08/2006 07:09 Bed for hinanden
Child-of-God
Bruger

Reg.: 07/07/2006
Sted: -
Jeg oplever for tiden at døden er rykket faretruende nær i kraft af en trafikulykke. Ikke sådan at jeg ser døden som skræmmende.

Men sådan at forstå, at det må være virkeligt knusende at være forældre og søskende til en pige på bare 9 år, der ligger i koma, og ikke vide hvilke vej, det går med hende.

I denne forbindelse opstod den tanke hos mig, at vi kunne bruge et forum, hvori vi kan anmode om forbøn for det, der måtte ligge os på hjertet?

Jeg ved ikke om det er utopi at tro, at andre vil bede for/med på andres bedeemner, ejheller om det er en ide til et nyt debatforum?

Hvordan ser I andre på tingene?

† Child-of-God †

Luk. 24,5 "Hvorfor leder I efter den levende blandt de døde?"

Til toppen 
#68922 - 18/08/2006 08:12 Re: Bed for hinanden [Re: Child-of-God]
gc_faith
Bruger

Reg.: 16/10/2005
Sted: Sørvad
jo, forbøn er jo fantastisk, og jeg kunne også godt forestille mig et forum, her, hvor det kunne ske...
men jeg synes bare det skal være sådan, at ingens navne ufrivilligt kommer til at ligge på nettet. Jeg ville fx finde det ret ubehageligt hvis en ven havde lagt en bøn indeholdende oplysninger der pegede direkte på mig. Ikke fordi jeg ikke ville blive glad for forbønnen, men fordi jeg synes at det bliver for personligt et sted hvor alle, alle, kan se hvad der bliver skrevet...
og så synes jeg også at forbøn hører mere til i et fælleskab hvor man er face to face, det giver ligesom mere nærhed...

Men så igen, så ville jeg da nok selv lægge en lille bøn hvis muligheden var der... men aldrig så nogen blev hængt ud. Så skulle der i hvert fald være oprettet en fast gruppe man havde tillid til...

Men jeg synes faktisk at det var en idé at arbejde videre med, tror da på at det er en mulighed...

mvh Charlotte

Så blev man alligevel student! :-)

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær