hej....
jeg har før skrevet et indlæg om hvad Jesus betyder for mig... men nu har jeg igen lidt på hjerte, og jeg håber at nogle vil læse det, og kunne bruge det... på en eller anden måde.

For snart 2 år siden sagde jeg ja til Jesus. Det var fantastisk - det er det jo sådan set stadig, for det er jo ligesom en evighedskontrakt.
Men (det evige...) jeg har også haft nogle negative oplevelser der har fået mig til at tænke meget over mit liv.
Ca. 3 måneder efter jeg havde sagt ja til Jesus, kom jeg igennem en veninde i kontakt med nogle kristne fra en frikirke der absolut havde nogle andre holdninger end jeg havde/har. Jeg har aldrig været og bliver heller aldrig sådan en der er god til at diskutere, fastholde mine meninger og i det hele taget selv tro på at min mening faktisk kan være ligeså god som andres... jeg bliver altid forvirret i diskussioner. (Nå, lige meget) Men jeg blev konfronteret med emner som tungetale, helbredelse ved håndspålæggelse og bøn, nådegaver og mange flere ting - fra en helt ny synsvinkel, og med nogle bibelvers jeg aldrig ville have brugt i sådanne sammenhænge... Det fik mig til at tvivle vældig meget på hvad det egentlig var jeg for 3 måneder siden havde sagt ja, til... var det nu det rigtige?
heldigvis havde jeg nogle gode kristne kontakter, bl.a. den person der også var til stede da jeg sagde ja til Jesus, som der hjalp mig med at sortere skidt fra kanel... (og al accept/respekt (jeg kan ikke finde ud af forskellen) for frikirker, jeg er bare ikke enig med dem.)
Men i al den tid hvor jeg tænkte/tvivlede, det var ca. ½ år hvis ikke mere, begyndte Gud at blive mere og mere vigtig for mig i mit liv...
Jeg kom frem til at mit primære mål måtte være at komme hjem til Gud og Jesus i himmelen - det er virkelig hvad jeg længes efter!... og for ligesom så at hjælpe dette på vej må jeg også kæmpe for at alle hører evangeliet, så alle har den der chance for at vælge Gud til eller fra... når hele verden så har valgt, ja så kan Jesus komme igen... I can't wait!
Nu er det jo ikke fordi jeg skal sidde her og ophøje mig selv... :" jeg kommer i himmelen, håber at I andre også ser fornuften og omvender jer"... for jeg er jo et usselt menneske der synder og har mange ting som Jesus må bære for mig... hvad er det så jeg vil sige?
Jeg vil gerne bede jer andre om at hjælpe mig med at nå mit mål! Jeg er nemlig selv så hjælpeløs, jeg ved at jeg har nådegaven til at kunne spille klaver til evt. lovsang mv. men hvad hjælper det i det store og hele når der skal missioneres på gader og stræder både i DK og i andre lande? Jeg har ikke fundet mit "grosted" endnu, regner med at jeg efterhånden, med Jesus i hånden, kan finde ud af hvad det er jeg skal kæmpe for... men indtil da - please, vil I andre så ikke også tage en tørn for mig?
(jeg ved at mange allerede er i gang... tak til jer!)
God bless!
kh Charlotte

Så blev man alligevel student! :-)