Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#68226 - 09/08/2006 00:34 Ubetænksom eller med vilje ?
Maxtor
Bruger

Reg.: 28/03/2006
Hej.jeg er nødt til at komme med den her sag her.
Jeg skrev et indlæg om kvinder som jeg måske fik puttet nogle stærke vendinger ind i Ordstyren valgte at skippe indlæget hvilket jeg godt kan leve med jeg slettede de dumme bemærkninger og postede det igen.

evangalisten eller hvad han hedder var online da jeg postede det første indlæg og ganske rigtig få minutter efter var han der med sit sædvanlige bras hvilket jeg godt kan leve med
problemet er bare at indlæget blev skippet dette var han udemærket klar over.jeg er sikker på han læste det nye indlæg igennem og regnede ud hvad der var sket og hvad der manglede i det nye indlæg.Der efter reposter han sin egen gamle post ind i det nye indlæg hvor han har ref's til alle de tekster det oprindelige indlæg blev skippet for.ehhhhh hvor smart er det ???

Da jeg syntes indlæget med mere er udemærket stof tænker jeg nu bare på om det hele vil blive slettet igen eller hvad?

Mvh Peter

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#68227 - 09/08/2006 01:02 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: Maxtor]
Anonym
Anonym

Hejsa Peter..

Jeg finder det faktisk intressant at du nu piver/brokker dig her, efter du fik smidt dit indlæg i papirkurven på en ganske fornuftig begrundelse.............
Du skrev dit indlæg igen, hvor du egentlig kun havde rettet på det allerværste med hen syn til enkelte vendinger,......................................
Men du har stadigvæk holdt dig til en mærkelig, for mig uforståelige, samligning af en masse konspirationstanker, som jeg synes virker til at mangle dybde og studie...

Det der undre mig, er når du har så travlt med at fremdriver Bohemian Grove for os, hvorfor læser du ikke noget frimurerlitteratur og engang for alle finder ud af hvad det er, inden du begynder med en forklaring som næpper holder vand,.......

Nu er jeg ikke ordstyrer men jeg synes det indlæg du skrev om frimurene
kommer i problemer med dele af netettiken (især punkt 10 og 13) , og jeg prøver ikke at lege politimand, mere at jeg faktisk skrev konkret til dig,...

Du genpostede dit indlæg, og derfor kan jeg ikke se noget forkert i at genposte mine kommentare til dig, du kan jo så bare lige undlade at svare på det som var med i indlægget som blev slettet,....
Men du svarede jo ikke på det i 1 eller 2 omgang,...

Jeg forstår ikke dit vendetta på Frimurene og konspirationstankerne du ligger for dagen, men hvis du ville argumentere for dem istedet for at bare slynge flere og flere i mine øjne svært forståelige ting af sted, så kunne det være jeg faktisk ville kunne følge din tankegang og holdning...

Citat:
evangalisten eller hvad han hedder var online da jeg postede det første indlæg og ganske rigtig få minutter efter var han der med sit sædvanlige bras hvilket jeg godt kan leve med

Du ved udemærket hvad jeg hedder Peter/Maxtor, hvorfor vælger du sådan en fjendtlighed?
Der intet af det jeg skriver der nogensinde har været bras eller lign. Modsat dig Peter Poulsen, eller "hvad du nu hedder",.. Så forholder jeg mig til ting som jeg har argumenter for, og som oftes er tilgængeligt for at den almene, og jeg har intet imod at indrømme hvis jeg møder bedre argumentation end min egen..
Men når du kalder det jeg skriver for bras, så tror jeg faktisk det er en slags erkendelse fra din side at du ikke forstår mig eller hvad jeg skriver,................
Og er virkelig ikke smart hvis vi taler henover hovederne på hinanden, hverkende for dig eller mig eller debatten...

Vil du være venlig at forklare mig, hvad der bras, og så dernæst lige forklare mig hvorfor dit ikke er? ..... Jeg synes din vurdering er meget subjektiv.........

Her er så min opfordring, lad os tage en god debat, svar mig og jeg svare dig..
og hvad vi så synes om hinandens holdninger kan vi holde for os selv,............
Vi er grundlæggende uenige om en del ting,... Men debat er vel sådan at begge kan lære ik?

Citat:
han udemærket klar over.jeg er sikker på han læste det nye indlæg igennem og regnede ud hvad der var sket og hvad der manglede i det nye indlæg.Der efter reposter han sin egen gamle post ind i det nye indlæg hvor han har ref's til alle de tekster det oprindelige indlæg blev skippet for.ehhhhh hvor smart er det ???

Peter, er du i virkeligheden ude på at gøre det personligt? Mener du jeg på nogen måde har stillet dig spørgsmål som du ikke har svar til?

Hav en god aften....

Mvh Lars

Til toppen 
#68228 - 09/08/2006 03:25 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: ]
Maxtor
Bruger

Reg.: 28/03/2006
Lars hvis jeg mente det personligt ville du have fundet ud af det for lang tid siden.

Og hvis du føler jeg ikke forstår dig så har du fulstændig ret.

Engang til De fjerner et inlæg jeg har lavet med det og det grundlag.

Jeg retter det og reposter det 2 sec efter har du repostet din tråd der indeholder al den tekst jeg har fået at vide ikke er ønsket her

Så alt jeg gør er at spørge her i ris og ros om så de fjerner mit indlæg igen.

Hvis du vil tage imod et råd fra en af min slags så gå ind og slet de steder i din tråd du ved de bliver sure over

Og lige til sidst tror du at vi er super pal's du har ikke bestildt andet end at kalde alt hvad jeg siger konspiration kalder du det gode agumenter.Nu kan du se at Joppe bekræfter hvad jeg siger om Bohemian Grove.Han tror bare at det er en hygge klub og sådan lidt for sjov jeg tror noget andet ! det eneste fornuftige jeg stort set har hørt fra dig er at du vist er konge på planeten Texaco

Bye Lars

Til toppen 
#68229 - 09/08/2006 08:12 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: Maxtor]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
- hør lige her, I to natlige kamphaner: Lars ctr. Peter / Peter ctr. Lars:

Jeg er ikke ordstyrer her, men vil alligevel med meget høj stemmeføring råbe "BREAK!!!" -

Se nu at komme i seng og få min. 8 timers søvn!

"Ris, ros og hjælp" er slet ikke beregnet til den slags personlige slagsmål!

Hvis I har brug for at afreagere yderligere, når I har fået sovet ud, så brug pm'er - ellers er jeg bange for, at I begge to inden længe ryger på hovedet i papirkurven - med låg på -

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#68230 - 09/08/2006 10:30 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: kristina]
Anonym
Anonym

Jeg kan ikke se nogen steder at jeg raser eller er kontra med nogen..
Det var såmændt blot en kommentar,...

- Lars

Til toppen 
#68231 - 09/08/2006 17:03 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: ]
anniesr
Bruger

Reg.: 30/03/2005
Sted: Amager
Hej Lars, Peter, Kristina
Jeg går lige ind og blander mig - det er jeg jo så god til...

Peter: Jeg er glad for at du kan se, at der var nogle vendinger i dit indlæg, som du mildt sagt godt kune have overvejet en ekstra gang. At du så skærer det ud, som jeg i det slettede indlæg citerede, og uden yderligere censur eller overvejelser straks poster resten, vil jeg ikke hidse mig op over nu - det bliver hvor det er, men til en anden gang (jeg håber ikke der bliver en anden gang!) så er det altså en lidt for nem løsning.

Lars: Jeg vil godt bede dig gå ind og ændre i dit indlæg her så du kun kommenterer på det, der står i indlægget på forumet - fordi indlæg i papirkurven (som skrevet står) ikke er til debat. Du får lige en dags tid til det, ellers går jeg ind og gør det for dig. Det håber jeg, du vil vise forståelse for.

Kristina: Underlige metaforer er min afdeling, du er faktisk skyld i, at jeg startede min dag idag, med et billede for mit indre øje af to voksne mænd, bagbundet og puttet i sådan en flettet vasketøjskurv af en slags - det var meget mærkeligt, og jeg har ik kunnet få det ud af hovedet... så skam dig!

Nu har alle fået øretæver/kærlige formaninger - og jeg står klar med den anden kind vendt til - hit me!

There is a crack in everything, that's how the light gets in.
(Leonard Cohen)

Til toppen 
#68232 - 09/08/2006 17:48 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: anniesr]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Kære dejlige Annie!

... hør, der mangler nogle smilehoveder her - NAAAAARDUUUUUUUUS - hvor er du?
- kan du ikke lige indsætte nogle flere i systemet?

- én, der klapper (vigtigt!), én gi´r en cyperspace-krammer - og én med et knust rødt hjerte - og så også den med blomsten, og den med solen - og den med sved på panden -
- nåja - og så også lige den med biceps-armen !!!

- - jeg véd de findes!

kristina

(Ef. 4,15)

Til toppen 
#68233 - 09/08/2006 18:22 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: kristina]
anniesr
Bruger

Hæ, det er vist den blideste øretæve jeg nogensinde har fået
Du behøver slet ikke alle de popsmarte nye smileys Kristina - jeg kan med mit famøse indre øje se dem alle sammen for mig, personificeret i dig som sidder der bag skærmen og nyder solen, klapper, uddeler virtuelle krammere (hvor længe har du øvet? - du er god til det!) og ikke mindst - ruller med musklerne!!!

Yearh. Ned med smileys - op med fantasien

(Leonard Cohen)

Til toppen 
#68234 - 09/08/2006 20:30 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: anniesr]
Anonym
Anonym

Jeg kan ikke se hvordan jeg kan ændre i det, medmindre du giver rettigheder til det,..
Mit Indlæg står ved magt, men self skal det irrelevante fjernes..... Peter kan som sagt bare undlade at svare det som han slettede..
Jeg har ikke gjort noget galt Schjelde eller Kristina??,.. Det samme indlæg blev postet, og så gjorde kommentaren fra mig, dertil kan enten ordstyrene lige slette de bemærkninger som var fra de tidligere indlæg,...

No problem there

Have a nice day...

Kind regard lars...

Til toppen 
#68235 - 09/08/2006 20:59 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: ]
anniesr
Bruger

Hej Lars,
Er der ikke sådan en knap hvor der står "ændre" ved siden af "svar"-knappen? Det mener jeg da - men jeg er jo ikke Nardus (desværre).
Nå, men never mind. Nu har jeg klippet det ud, som hang og flagrede i limbo mellem papirkurven og den aktuelle tråd.
Citat:
Jeg har ikke gjort noget galt Schjelde eller Kristina??,.. Det samme indlæg blev postet, og så gjorde kommentaren fra mig, dertil kan enten ordstyrene lige slette de bemærkninger som var fra de tidligere indlæg,...

Nej, du har ikke begået en dødssynd - bare genpostet et indlæg som svarede på en slettet post, - og det ville, for folk der ikke havde været en tur over papirkurven, kunne se ud som om du citerer Maxtor for noget han ikke har sagt (selv om han reelt har sagt det - men på et helt andet forum, som slet ikke er til debat...). Kan du følge min tankegang? Det er ikke noget personligt, bare simpel ordenssans.
Men jeg ville dog mene, at det er dit job og ikke ordstyrerens, at klippe-klistre i dit eget indlæg (hvis du altså kan - er ikke helt sikker på den knap).
Whatever, den er ekspederet og fred være med det hele!

Hav en god aften!

(Leonard Cohen)

Til toppen 
#68236 - 09/08/2006 21:28 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: anniesr]
kristina
Ordstyrer
Bruger

GOD aften Annie - og Lars - og hvemsomhelst her -
Citat:
Er der ikke sådan en knap hvor der står "ændre" ved siden af "svar"-knappen? Det mener jeg da - men jeg er jo ikke Nardus (desværre).

Jo, ændre-knappen er der, men den virker kun et stykke tid - måske et kvarter, det kan jeg ikke huske - efter at man har postet sit indlæg. Hvis man vil slette eller ændre derefter, må man have fat i ordstyreren, eller en anden kulørt person.

(Jeg er nu glad for, at du ikke er Nardus, og at Nardus ikke er Schjelde - kan umuligt undvære nogen af jer! )

kristina

(Ef. 4,15)

Til toppen 
#68237 - 09/08/2006 23:09 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: anniesr]
Nissen
Bruger

Reg.: 30/06/2006
Sted: Århus
Citat:
jeg startede min dag idag, med et billede for mit indre øje af to voksne mænd, bagbundet og puttet i sådan en flettet vasketøjskurv af en slags

ROFL...

Til toppen 
#68238 - 10/08/2006 09:44 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: Nissen]
anniesr
Bruger

Ja, velkommen til indersiden mit forstyrrede hovede...

(Leonard Cohen)

Til toppen 
#68239 - 10/08/2006 19:27 Re: Ubetænksom eller med vilje ? [Re: kristina]
AnnePande
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 13/08/2002
Sted: Århus, Danmark
Citat:
Kære dejlige Annie!

... hør, der mangler nogle smilehoveder her - NAAAAARDUUUUUUUUS - hvor er du?
- kan du ikke lige indsætte nogle flere i systemet?

- én, der klapper (vigtigt!), én gi´r en cyperspace-krammer - og én med et knust rødt hjerte - og så også den med blomsten, og den med solen - og den med sved på panden -
- nåja - og så også lige den med biceps-armen !!!

- - jeg véd de findes!

kristina

Jo, helt sikkert, Kristina - og så kender jeg også et forum, hvor de både har: en løbende hund, en sove-smiley, en papirspose-over-hovedet-smiley, en kaffe-smiley, en grøn hoppende gummiboldsagtig smiley, en vinke-smiley, en piskesvinger-smiley, en engel og et får der hopper i sjippetov!
- og mange flere!

Mvh. Anne.

Ændret af AnnePande (10/08/2006 19:28)

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær