Menu
Hvem er online
1 registrerede (1 usynlig) og 7 gæster online.

Statistik
2619 Brugere
23 Fora
7466 Tråde
119507 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#67731 - 02/08/2006 03:48 Links
Maxtor
Bruger

Reg.: 28/03/2006
Hej.Jeg ved godt at der er blevet helgaderet i Jesusnet site regler for spam af links.Men jeg forstår ikke denne indstilling LINKS er det der gør internettet til internettet eller er det bare mig ?

Jeg har fået taget et par sider af debatten på grundlag af Link spam.Jeg har en hvor jeg snakker om Vand over Jorden og har der efter en række links til High res photos af verdensrummet der viser nogle utrolige photos for at underbygge det jeg siger

For det første så er i vist ikke klar over hvad SPAM er det er noget man får man ikke har bedt om så som P.... i hotmail kassen ! hvis man har brugt tid på at læse et indlæg så ønsker man at være der og om der så var 1000 links tilknyttet til teksten ville det være ok

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor i har denne LINK politik? Jeg er sikker på at dem der slet ikke gidder høre på lad os sige MIG bare smutter videre til en tråd der intrassere dem
Så det kan aldrig blive spam at have mange links i sin tekst

Jeg er helt med på at nogle måske kunne finde på at lave reklame for et eller andet men det er vel derfor vi har Ordstyre eller hvad? Tag lige og kig jer selv i øjenene og fortæl mig så at Jesusnet ikke er en slags reklame ? da jeg en gang fandt Jesusnet på Google var i bare et LINK ud af 20000000000 links det gør ikke Jesusnet til SPAM gør det

Et sidste argument for at links ikke er spam må vel være at det er valgfrit for folk om de vil trykke på dem

Mvh Peter

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#67732 - 02/08/2006 09:40 Re: Links [Re: Maxtor]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Kære Maxtor,

Såvidt jeg lige ved, siger vi ikke, at links er spam. Men ukommenterede links (og mange i et indlæg), minder mest af alt om reklame for andre sider.

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2013 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær