#67605 - 31/07/200613:21Re: Ændring af billede?
[Re: ]
Anonym
Anonym
Nu har jeg også været inde og slette alle mine cookies for at se om det hjalp noget (ikke at jeg har forstand på hvordan det kunne hjælpe...) Det gjorde det ikke...
Det underlige er at hvis jeg beder jesusnet om at slette mit nuværende billede og jeg så forsøger at uploade et nyt billede, så kommer det gamle bare på igen, selvom jeg har specificeret en helt anden sti end den mit gamle billede ligger på...
#67607 - 31/07/200615:02Re: Ændring af billede?
[Re: Nardus]
Anonym
Anonym
SKAL det være 68x85 eller skal det bare være mindre end det? Sidst jeg kunne sætte et billede på, så blev billedet bare strakt så det passede.
Jeg får ingen fejlmeddelser, billedet kommer simpelthen bare ikke på eller også kommer mit gamle billede på uanset hvilket sti jeg henviser til med gennemse-funktionen.
Filformatet er JPG er det ikke godt nok, jeg kan vist ikke så vidt jeg kan se gemme det som andet, har du et forslag til hvordan det kan ændres eventuelt?
#67608 - 02/08/200609:41Re: Ændring af billede?
[Re: ]
Nardus
GlobalModerator
Bruger
Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Jeg undersøger det lige. Det kunne mest af alt minde om en fejl i forhold til rettigheder på serveren (såvidt jeg husker, har der vist været problemer med din profil før hvad angår rettigheder).