Da jeg tog imod tilbuddet om Jesu frelse - gjorde Jesus til Herre i mit liv, ændrede alt sig. Jeg har tidligere i allerhøjeste grad levet i verden!. Fester, druk, mange fyre osv.

Det mest utrolige er at jeg overhovedet ikke savner dette liv.

Jeg mærker daglig Guds kærlighed. Denne fuldstændige fred i at tilhøre HAM er nærmest ubeskrivelig. Jeg mærker ligeledes en ro og styrke som jeg aldrig tidligere har haft. Guds Hellige Ånd er indeni MIG, det er underligt at tænke på - men det gør tydeligvis en forskel.

Mit liv har ændret sig radikalt, ting jeg sagde "ja" til afviser jeg i dag, Gud viser mig styrken i at give afkald. "Kødet" rører stadig på sig, men jeg oplever igen og igen at når jeg vender mig mod korset og giver alt til Jesus - ALT - får jeg fred.

Han HAR taget det. Han HAR taget alle mine elendigheder. Guds lam der bar al verdens synd. Mit gamle menneske døde sammen med Jesus på korset. Gennem Jesu dyrebare offer, sit eget liv - gennem Jesu blod fik jeg frelse og Satan blev besejret.

Jeg er LYKKELIG. At tænke sig at lille jeg har DIREKTE adgang til Kongernes Konge, Hærskarernes Herre - Gud den Almægtige. Jeg skal ikke gøre noget, præstere noget. Jeg skal bare holde mig tæt til ham, og der er intet jeg hellere vil. Jeg mærker med det samme når jeg er ved at komme væk fra Jesus, for så kommer denne uro indeni. Det er hans måde at holde mig fast på. Han er den gode hyrde, der passer på sine får. Jeg er eet af dem. Han elsker mig som jeg er. Denne kærlighed er ubeskrivelig.

Med venlig hilsen

Malli

.

Hvor syndernes forladelse er, der er liv og salighed