Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#66440 - 06/07/2006 15:08 Ros til medarbejderne på JesusNet
Anonym
Anonym

Jeg vil gerne kommentere på den sidste tids kritik af medarbejderne på JesusNet.

Jeg synes, at medarbejderne herinde gør et godt stykke arbejde! Jeg håber dog for dem selv og os andre herinde, at de må gribe hurtigere til handling, end det er tilfældet her.

Måske vil det være en ide, at kunne bortvise personer i en tidsperiode?

Fx.:
1. gang = 1 uge
2. gang = 1 mdr
3. gang = 1 år

Dette er mit forslag her på falderebet, hvor jeg vil bede Nardus slette min profil. Tak for alt, tak for mange gode og varme svar.

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#66441 - 06/07/2006 15:15 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet
Lord Dean
Bruger

Reg.: 01/10/2001
Sted: Nykøbing Mors
Citat:
Dette er mit forslag her på falderebet, hvor jeg vil bede Nardus slette min profil. Tak for alt, tak for mange gode og varme svar.

Ej... hvorfor vil du dog slettes og forlade os???

Gud være os nådige og give os fred!
Michael Hedegaard

www.hedegaard.nu / www.naturister.eu

Til toppen 
#66442 - 06/07/2006 15:26 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Kære Søs!

TAK !

Også for dit bortvisnings-forslag - vi vil tage det op!

Men hvor er jeg dog ked af, at du har besluttet at forlade os.
Jeg tror jeg forstår hvorfor.
Du vil blive savnet!

Hvis din beslutning ikke står at ændre (og da også hvis du skulle fortryde!) så vil jeg benytte lejligheden til at ønske dig Guds fred og glæde og rige velsignelse over resten af dit liv i troen vor Herre og Frelser, Kristus Jesus!

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#66443 - 06/07/2006 15:34 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet
Anonym
Anonym

Jeg synes det er en meget meget ringe måde at forslå noget på..
Det kvæler al form for mulighed for en god debat,..

Og Ordstyrene er ikke ufejlbarlige, det vil Asbjørn dog gerne fremsætte de er ved at være ligeglad med ris.. hmm hmm...

At bande folk for perioder er en ide som vil koste aktive debattøre...
Tværtimod burde man blive bandet for inaktivitet.
de første 34 sider med bruger har jo aldrig skrevet et indlæg.

Og jeg mener og at ordstyrene gør der arbejde nogenlunde, når de ikke dækker over hinanden giver subjektive henstillinger og ellers tillade at debat emner ryger super langt ud i off topic...

Mvh Lars

Til toppen 
#66444 - 06/07/2006 15:42 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: ]
Lord Dean
Bruger

Citat:
Og Ordstyrene er ikke ufejlbarlige, det vil Asbjørn dog gerne fremsætte de er ved at være ligeglad med ris.. hmm hmm...

Ja, ordstyrene er ikke ufejlbarlige, men de tager næppe fejl så ofte som du påstår.

Citat:
At bande folk for perioder er en ide som vil koste aktive debattøre...

At man skriver mange indlæg retfærdiggør ikke at man nedgør andre brugere. Så i den sammenhæng er det ligegyldigt hvor mange indlæg man skriver.

Citat:

Hvilket formål skulle det tjene? De inaktive fylder jo alligevel ikke noget i debatten. Desuden bruger folk debatten på JesusNet til forskellige formål, og derved ville man komme til at ramme nogle folk der ikke har gjort nogen fortræd.

Michael Hedegaard

Til toppen 
#66445 - 06/07/2006 15:55 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: Lord Dean]
Anonym
Anonym

Hvis de ikke lavede fejl ville jeg ikke påtale det..

Aktive debattøre skaber debatten, hvis man har fine fornemmelser, bør man ikke diskutere...

Inaktive bruger fylder ud i bruger listen og er egnetlig bare serverspild..
eller system spild..

mvh Lars

Til toppen 
#66446 - 06/07/2006 16:07 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: ]
Lord Dean
Bruger

Ja, det er aktive brugere der skaber debatten.

Men selvom man er aktiv, så kan man vel godt tale ordentligt til hinanden og holde en sober tone i debatten? Hvorfor ikke gå efter bolden fremfor manden?

Michael Hedegaard

Til toppen 
#66447 - 06/07/2006 16:57 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: ]
Claus Due
Bruger

Reg.: 20/01/2005
Sted: Århus
Hej Lars,

Citat:
Hvis de ikke lavede fejl ville jeg ikke påtale det..

Der står intet sted i vejledningen, at off-topic debat er forbudt, heller ikke for ordstyrere. Man kan vælge ikke at respektere dit ønske desangående - men hvis du sådan farer i flint over det, er det måske dig selv, der har de fine fornemmelser...?

Citat:
Aktive debattøre skaber debatten, hvis man har fine fornemmelser, bør man ikke diskutere...

Debat behøver ikke være "kill or be killed". Heller ikke mellem kristne og ateister. Det burde der være rige eksempler på her på forummet. Der er også eksempler på det modsatte (verbal judo) både fra ateister og kristne, men hvis der ikke er plads til begge dele er dine albuer alt for spidse. Især når emnet er filosofisk af natur.

Citat:
Inaktive bruger fylder ud i bruger listen og er egnetlig bare serverspild..
eller system spild..

Sikke noget vås. Kvantitet er ikke nødvendigvis kvalitet, og antallet af indlæg folk skriver siger intet overhovedet om kvaliteten af deres indlæg.

Hvis det er fordi du ikke kan overskue listen, så sortér den efter antal indlæg eller brug søgefunktionen. Men lad være med at kritisere ordstyrerne for ikke at overholde regler, der ikke findes. Det larmer for meget og har ikke noget formål udover at skræmme de folk, der ikke er disciplinerede i deres debatstil. Det mener jeg ikke vi kan bruge til noget, og du véd det ikke er fordi jeg selv føler mig truffet.

Hvorfor er du så oprevet over det? Du taber jo intet ved, at en tråd du starter får en afstikker. Så vidt jeg kan se er der ikke noget, der bliver overset på grund af en lille tur off-topic...

"...there is no greater, nobler, more heroic form of devotion than the act of a man who assumes the responsibility of thinking." -- Ayn Rand

Til toppen 
#66448 - 06/07/2006 17:22 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: ]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Citat:

Nu bruges brugerlisten faktisk til andet end for debattører. Vil du logge ind på chatten, skal du også være registreret på samme måde, som hvis du ønsker at modtage nyhedsbrevet fra JesusNet.

Ved samle brugerdatabasen ét sted, sparer vi faktisk plads og ressourcer.

Kristian

Til toppen 
#66449 - 06/07/2006 17:26 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet
anniesr
Bruger

Reg.: 30/03/2005
Sted: Amager
Hej Søs,
Tak - for de velmente ord og din omsorg for JesusNet - det er bare enormt dejligt at læse.
Jeg er ked af at du smutter, men håber du vil få det godt ude i den virkelige verden, jeg går ud fra jeg taler på vegne af langt de fleste, hvis jeg siger at du altid er velkommen tilbage
Alt godt, og Guds fred til dig - Annie

There is a crack in everything, that's how the light gets in.
(Leonard Cohen)

Til toppen 
#66450 - 06/07/2006 19:24 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: Claus Due]
Anonym
Anonym

jeg kan på ingen måde give dig ret,....

det må redegøres for hvad der er ordstyrenes job, så asbjørn og ordstyrene ikke bare kan snige sig uden om kritik og ris..

Jeg kristisere ikke, hvis ikke jeg mente det var nødvendigt..
Så dit indlæg ser jeg som en misforstået opbakning til ordstyrene, men det skal du have lov til..

jeg synes bare personligt det er er for ringe når ordstyrene og andre forurene debatter i en grel grad, med ting som direkte er off topic og ikke affødt af selve debattens argumenter..

Jeg synes det er en gene, og derfor håbede jeg der kunne komme lidt fokus på det... ganske enkelt.. hvis Claus Due kan forstå det..

Off topic hører ligeså meget til i debatten som nedlandende tonefald..

Kristina fx, off topicede en debat tråd, så allerede inden debatten var kommet igang var 80% indlæggene omkring MA signatur...
Det er for ringe uanset hvad....

mvh Lars

Til toppen 
#66451 - 06/07/2006 19:46 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: ]
Claus Due
Bruger

Hej Lars,

Citat:
det må redegøres for hvad der er ordstyrenes job, så asbjørn og ordstyrene ikke bare kan snige sig uden om kritik og ris..

Enig - og det er der også blevet snakket om flere gange. Jeg mener heller ikke hverken ordstyrerne sniger sig udenom kritik. Faktisk tager de temmelig tit imod den, også fra mig.

Citat:
jeg synes bare personligt det er er for ringe når ordstyrene og andre forurene debatter i en grel grad, med ting som direkte er off topic og ikke affødt af selve debattens argumenter..

Men skal ordstyrerne stå til ansvar for hvad der er din personlige mening? Selvfølgelig ikke.

Citat:
Jeg synes det er en gene, og derfor håbede jeg der kunne komme lidt fokus på det... ganske enkelt.. hvis Claus Due kan forstå det..

Det kan jeg godt, og jeg har heller intet imod at du frembringer kritikken. Du burde bare have overvejet den lidt bedre først, hvis du spørger mig.

Citat:
Off topic hører ligeså meget til i debatten som nedlandende tonefald..

Og du skulle snakke om en nedladende tone? Jeg vælger at tilskrive det varmen, men det her er ret beskrivende for hvad jeg forstår som en nedladende tone. Set udefra er du ofte selv nedladende.

"...there is no greater, nobler, more heroic form of devotion than the act of a man who assumes the responsibility of thinking." -- Ayn Rand

Til toppen 
#66452 - 06/07/2006 20:05 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: Claus Due]
Anonym
Anonym

Hvis du kalder det nedladende.. så tror jeg vist ja, det er varmen du er udsat for siden du åbenbart er så fint følene :-)

mvh Lars

Til toppen 
#66453 - 06/07/2006 20:21 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: ]
Claus Due
Bruger

Hej Lars,

Måske er det varmen - jeg snupper en is og lukker for idag. Jeg har jo sådan set også sagt hvad jeg ville sige.

Til toppen 
#66454 - 06/07/2006 23:27 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: Claus Due]
Anonym
Anonym

Is er godt... men Milkshake er bedre :-)

Til toppen 
#66455 - 07/07/2006 10:16 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: ]
Machine_A
Bruger

Reg.: 15/10/2001
Sted: Silkeborg
Hej Lars

Citat:
Kristina fx, off topicede en debat tråd, så allerede inden debatten var kommet igang var 80% indlæggene omkring MA signatur...

Ja ja, hvis jeg nu har en spændende signatur der tager opmærksomheden, er det da fint lige at få den debateret færdig, så den ikke vil blive ved med at tage fokus. Så kan debatten komme videre med det man egentlig skulle snakke om, og det gjorde den jo også.

Hvad angår kristen dating sammenholdt med spørgsmålet om, om det er nødvendigt at finde en partner med samme idealer som en selv, så er det da ikke helt uvedkommende at vide om man skal bruge søndagen på brunch eller kirke.

Undskyld ulejligheden

Til toppen 
#66456 - 07/07/2006 14:07 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet
Machine_A
Bruger

Reg.: 15/10/2001
Sted: Silkeborg
Citat:
Fx.:
1. gang = 1 uge
2. gang = 1 mdr
3. gang = 1 år

Kan man egentlig se et sted hvor mange røfler man har fået?

Ja, altså ikke fordi jeg samler på dem... Bare sådan for nysgerrigheden.

Undskyld ulejligheden

Til toppen 
#66457 - 07/07/2006 14:45 Re: Ros til medarbejderne på JesusNet [Re: Machine_A]
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Nej - den slags fører vi ikke statistik over. Det er heldigvis så sjældent, at vi uddeler egentlige "røfler", at vi ikke har behov for at føre regnskab med dem.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær