Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#65779 - 27/06/2006 21:14 Kristina
Arcadia
Bruger

Reg.: 01/06/2005
Hvis jeg nu stiller mig åben overfor spørgsmål omkring hvad jeg har skrevet før, vil du så begynde at spørge?

I sinds ro,
Arcadia

Til toppen 
#65780 - 27/06/2006 22:14 Re: Kristina [Re: Arcadia]
Kefas Ben-Adam
Bruger

Reg.: 05/06/2003
Sted: København

Ville det ikke være nemmere at sende en privat mail til hende??

Mvh

For en kort bemærkning..

Til toppen 
#65781 - 27/06/2006 22:16 Re: Kristina [Re: Kefas Ben-Adam]
Arcadia
Bruger

Nej, det er et åbent forum og syndes "snak" omkring hvad der skrives herinde, skal forblive åbent!

I sinds ro,
Arcadia

Til toppen 
#65782 - 27/06/2006 22:27 Re: Kristina [Re: Arcadia]
Kefas Ben-Adam
Bruger

Jo, men det var en personligt forespørgsel..

Eller mener du, at det er et åbent spørgsmål som vi andre kan svare på??

Mvh

For en kort bemærkning..

Til toppen 
#65783 - 27/06/2006 23:36 Re: Kristina [Re: Arcadia]
anniesr
Bruger

Reg.: 30/03/2005
Sted: Amager
Hej Arcadia,
Jeg synes også at dit spørgsmål hører hjemme i en privat mail til Kristina - primært fordi det virker til at være mellem hende og dig, og sekundært fordi vi andre ikke fatter en hujende fis af hvad det lige er der foregår her.
Men ja - det er jo bare min mening. Kristina er som sagt på ferie, så du må væbne dig med tålmodighed.

Mvh

There is a crack in everything, that's how the light gets in.
(Leonard Cohen)

Til toppen 
#65784 - 28/06/2006 00:38 Re: Kristina [Re: Kefas Ben-Adam]
Arcadia
Bruger

Har nogle gange måtte høre for den manglende forståelse for hvad jeg skrev, hvortil jeg har bedt om at disse personer skulle give udtryk for, hvad de ikke forstod! Kristina skrev så igen, hvorved jeg igen skrev det jeg gjorde! Nu er jeg for en tid tilbage, og ville give Kristina muligheden for at få besvaret tvivlen, hvorfor jeg skrev dette indlæg. Om der så er andre som vil gøre brug af dette, kan jeg ikke sætte mig imod, men som jeg har sagt før, så det jo alligevel ikke sikkert at jeg vil svare, det kommer an på spørgsmålet!

I sinds ro,
Arcadia

Til toppen 
#65785 - 28/06/2006 00:43 Re: Kristina [Re: anniesr]
Arcadia
Bruger

Hej Schjelde...

Kigger du rundt hvor jeg har skrevet, vil du møde forståelsen for det jeg her har skrevet om, men ser skam godt det uforståelige for uvedkommen, som så egentlig ikke ville skrive noget, da henvendelsen ikke var til dem

Det da bare helt i orden, og venter skam nok alligevel til enden, så det går nok!

I sinds ro,
Arcadia

Til toppen 
#65786 - 28/06/2006 00:44 Re: Kristina [Re: Arcadia]
Kefas Ben-Adam
Bruger

Så det er altså et spørgsmål mellem dig og Kristina??

Så bør du hellere rette det til hende i en privat mail.. Det vedkommer jo ikke os andre, hvad I to har mellem hinanden..

Men som Annie (Schjelde) også har skrevet, så er Kristina væk det næste stykke tid..

Mvh

For en kort bemærkning..

Til toppen 
#65787 - 28/06/2006 00:49 Re: Kristina [Re: Kefas Ben-Adam]
Arcadia
Bruger

Vil nok forholde mig til at det er for alle, hvorfor jeg også skrev det som et indlæg! Havde Kristina skrevet til mig i en mail, havde jeg nok også svaret i en mail, men det kom jo an på indholdet! Noget er forbeholdt mails, andet er ikke og dette er forbeholdt alle der skriver og alle som læser herinde!

Det er forstået og venter skam også og ser om Kristina har noget at spørge om, men takker da mange gange for oplysningen!

I sinds ro,
Arcadia

Til toppen 
#65788 - 05/07/2006 13:55 Re: - spørgsmål om hvad? [Re: Arcadia]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hej Arcadia - nu er jeg så tilbage igen - til langt over 700 ulæste indlæg her i debatten.

Jeg overkommer ikke at læse dem alle, så der er ret tilfældigt, at jeg lige ser denneher tråd.

Som jeg tidligere har skrevet, så kan jeg desværre ikke rigtig finde ud af, hvad du har på hjerte, så jeg har kun et enkelt spørgsmål, nemlig følgende:

Hvad er det, du gerne vil debattere?

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#65789 - 11/07/2006 15:50 Re: - spørgsmål om hvad? [Re: kristina]
Arcadia
Bruger

Hej Kristina

Ja, der er mange med en mening og et synspunkt, og for dem der har drivkræften er der meget at gennemgå! Selv orker jeg heller ikke selv at gennemgå alt, hvorfor jeg vælger efter interesse, nødvendighed og hjælp!

Jeg takker dig stadigvæk fordi jeg er en af disse du til tider har valgt at læst. Syndes selv der er en masse gode indlæg og ønsker da også at læse dem alle, men finder tit mig selv, helt ør i hoved. Ikke så meget pga. det jeg læser herinde, men grundet alt det jeg har læst før, det virker meget trættende på mig den dag i dag. Jeg er desværre en af disse personer som har været udsat for mangt og meget her i livet, som i dag bla kommer til udtryk i ugidelighed overfor vante mønstre jeg møder. Nok er mit liv i forhold til andre, ikke noget at snakke om og for andre endnu en for vandvittig fortælling, men det er ikke så meget hvad man har gennemgået, selvom det aldrig er rare følelser og tanker som berøre mig, når jeg høre hvad også andre har gennemgået i livet eller ser hvad der stadigvæk forgår. Det er mere hvordan det berøre den enkelte som bestemmer udfaldet! Hvorfor du til tider ”måske” finder ”hårde angrib” fra egen side, hvilken er trætheden som bryder igennem, men håber du vil tro på mig, når jeg fortæller dig at jeg på trods af det, stadigvæk tager hensyn til hvad jeg skriver om eller svare på!

Kristina, jeg ved udmærket godt jeg til tider vælger at skrive lidt kryptisk/filosofisk, selvom jeg ville mene at forståelsen alligevel er der, om ikke andet så for nogle, men vælger at skrive sådan, da krævet som forventes af mig. Altså det er hvad der forvendes af mig, af andre og derfor også af jeg selv, i dag er hvad jeg selv forventer af mine medmennesker. Før har det været anderledes på nogle områder, hvor jeg i dag er bleven meget opmærksom på de personligheder der kræver, uden selv at ha forståelse for hvad de selv kræver! Jeg tænker her mere på personer der besidder ansvaret, især når jeg ser hvordan de udnytter deres magt og stadigvæk får lov til at gå smilende rundt og nyde gode af det de udsætter andre for! Ikke mange områder kan sætter min vrede i et sådan kog!

Hvad jeg gerne vil debattere? Hvad jeg svar på og hvad jeg skriver om! Men det giver mig stadigvæk ikke et svar på, hvad det er du ikke forstår i hvad jeg skriver om/svare på. Kan som sagt ikke svare på nogle ”spørgsmål” hvis jeg ikke ved hvad der ikke forstås, for det ville komme til at kræve mange flere indlæg fra egen side, og som du selv giver udtryk for – som også jeg selv gør – er det begrænset hvad vi får læst!

I sinds ro,
Arcadia

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær