Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#64250 - 09/06/2006 18:58 Relevante links
KajQrd
Bruger

Reg.: 17/04/2004
Sted: Herning
Hejsa. Jeg kom til at tænke på, om man ikke kunne lave et forum for hvad jeg ville kalde relevant spam... F.eks. har Søs lagt et par links i et indlæg i "Andre emner", hvilket ikke var videre populært hos ordstyrer. Og jeg er helt enig i, at den slags ikke hører til i en debat. Men problemet er bare, at jeg også samtidig finder det særdeles relevant.

Med venlig hilsen

Mark Langdahl

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#64251 - 09/06/2006 20:09 Re: Relevante links [Re: KajQrd]
museeye
Bruger

Reg.: 31/03/2006
Sted: Århus V
Vær Hilset

Selvom jeg ikke har ordstyrens magt, vil jeg alligevel smide et indlæg, som tegn på, at jeg er enig med dig i denne sag!

Til toppen 
#64252 - 09/06/2006 20:21 Re: Relevante links [Re: KajQrd]
Sandheds-søger
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Danmark
KajQrd skrev:
Citat:
Hejsa. Jeg kom til at tænke på, om man ikke kunne lave et forum for hvad jeg ville kalde relevant spam... F.eks. har Søs lagt et par links i et indlæg i "Andre emner", hvilket ikke var videre populært hos ordstyrer. Og jeg er helt enig i, at den slags ikke hører til i en debat. Men problemet er bare, at jeg også samtidig finder det særdeles relevant.

Jeg er uenig.
Søs bragte de to links uden samtidig at bringe et debatoplæg. Dermed blev det i realiteten til en reklame for to web-steder.

Jeg synes det er noget helt andet hvis man laver et debatoplæg ledsaget af et citat fra et web-sted, og så et link så man kan læse mere foruden at det viser kilden til citatet.

Mvh,
Lars Peter

Til toppen 
#64253 - 09/06/2006 20:59 Re: Relevante links [Re: museeye]
Anonym
Anonym

Jeg tilslutter mig også med enighed

Til toppen 
#64254 - 09/06/2006 22:11 Re: Relevante links [Re: Sandheds-søger]
KajQrd
Bruger

Reg.: 17/04/2004
Sted: Herning
Jeg er helt enig i, at det burde ikke være i en debat. Det tror jeg nu også nok, jeg skrev. Jeg savner bare et sted at placere det, når det nu ikke hører hjemme i en debat... For jeg synes da bestemt, det er relevant at reklamere for hjemmesider, der kan have interesse for sitets brugere...

Til toppen 
#64255 - 10/06/2006 00:12 Re: Relevante links [Re: ]
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Jeg er med på det.!! Helt klart. Kunne være super hvis man kunne dele nyttige og opbyggelige osv. links med hinanden herinde.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#64256 - 12/06/2006 12:49 Re: Relevante links [Re: KajQrd]
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
For at undgå, at Debatten bliver en reklame-søjle for alle mulige mere eller mindre relevante hjemmesider, så har vi den regel, at links skal indgå som en naturlig og relevant del af en aktuel debat. Også selvom det iøvrigt er gode og interessante links. Det er en politik vi har praktiseret længe og som er forholdsvis let at administrere. Og den fremgår tydeligt af vores Debat vejledning

Jeg synes ikke der er nogen grund til at ændre den politik. Hvis man gerne vil drøfte indholdet af andre hjemmesider er der ingen problemer i det, men det bør i så fald ske som et debatindlæg og ikke som en "annonce".

Havde det indlæg, som du henviser til været formet som et debatindlæg med nogle personlige holdninger og overvejelser, så havde det ikke været noget problem. Schjelde nøjes da også med at gøre opmærksom på problemet i stedet for bare at slette indlægget.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær