Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#64156 - 08/06/2006 18:49 Husk at se
Maxtor
Bruger

Reg.: 28/03/2006
Hej.På lørdag kl 20.00 den 10.6.06 vil der på DR2 blive vist et dokumentar program om Alex Jones og hans så kaldte konspirations terori.Alle religioner alle grupper,ateister osv.
skylder sig selv at se dette program.

Nu har jeg ikke set hvordan programmet er redigeret og om DR2 vil være objektive/upartiske i deres udsendelse.Men fra hvad jeg tidligere har set fra dem vil dette være tilfældet.

For at risse op hvad der snakkes om i den så kaldte konspirations terori handler det om en ganske lille magt elite som styre verden.Ved masse manipulation
og uvidenhed igennem medieverden filmverdnen drømmen er en verdens hersker en religion en mening deres mening!for de Kristne/troende vil denne lille drøm jo nok give flazzh back til bibelens sidste sider.

Konspiration ?? Alex Jones får sin viden fra statslige hjemesider og kendte fakts og dokumentere sine udtalelser ned til sidste ...men kald det bare konspiration bare nogle få vågner op til virkligheden.

Jeg tror ikke at det vil ændre synderligt meget på verdens gang men jeg tror det er en del af bibelens profeti om at intet skal være hemmeligt lad dem der har øre høre.

her er et par fakts

Bin Laden er trænet CIA agent

The Carlyle groups top er ingen andre end Buch familien og Laden familien.Hvis der skulle være nogen tvivl ja så er det dem der laver kuglerne bomberne vi går og smider i hovedet på hinanden.andre interasser er Olie militære andlæg og ja man tror det er løgn Fængsler!

Buch's Farfar var Nazist og ikke hvem somhelst han stod bag 40% af Nazi tysklands stål indukstri tror i det er løgn ? chek det selv ud

Bohemian Grove er en rigmands klub i californien der vær midsommer hygger sig med at brænde en menneske lignene skikkelse af foran en 40 fod høj ugle mens de til tilbeder Molog/satan i KKK kutter her er et lille udplug af medlemmer :

Ronald Reagan,Henry Kissinger,George Bush,Bill Clinton,Rockefeller det bliver bare ved og ved og det er dem der bestemmer over os husk lige det.her er en mere komplet liste til dem der vil høre

http://home.planet.nl/~reijd050/organisations/Bohemian_Grove_members_list.htm

Her er et link til en dokumentar films hjemmeside med info som vi ellers aldrig høre i pressen men nu ser det ud til at DR2 tager springet.

http://www.lastingnetworks.com/alex/

PS det er på engelsk ingen tekster desvære men det kommer nok når flere vågner op.

Der er intet nyt under solen her er hvad der sker ganske kort

Lav et problem (terror)
Afvendt reaktionen (frygt)
kom med løsningen (krig mod terror)

Opgiv din frihed og dine rettigheder så vi kan give dig sikkerhed lydder budskabet (patriot act 1/2=Terror pakken dk)

Mvh Peter

Til toppen 
#64157 - 09/06/2006 15:38 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
Anonym
Anonym

Hej Maxtor..

Jeg er ked af det, men jeg kan virkelig ikke tage det alvorligt!.

sry.

stud.theol.Lars

Til toppen 
#64158 - 09/06/2006 16:36 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
KajQrd
Bruger

Reg.: 17/04/2004
Sted: Herning
Jeg har efterhånden temmelig svært ved at tage noget, du skriver seriøst. Anyway, så vil jeg da gerne komplimentere dig for, at du i det mindste er ærlig nok til at kalde det, du lukker ud, hvad det er. Nemlig konspirationsteorier...

Og jo, der er da sikkert et eller to naive tossehoveder, der hopper på det galimatias, han lukker ud...

Til toppen 
#64159 - 09/06/2006 16:57 Re: Husk at se [Re: KajQrd]
Anonym
Anonym

lol

Til toppen 
#64160 - 09/06/2006 20:36 Re: Husk at se [Re: ]
Maxtor
Bruger

Det er åbenbart alvorligt nok til at DR2 bruger den bedste sendetid en lørdag aften kl 20.00

Men sov bare videre

Til toppen 
#64161 - 09/06/2006 20:42 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
steffenlaursen
Bruger

Reg.: 17/12/2004
Sted: Århus
Sært at den store Verdenshersker lader dem bringe det...

Til toppen 
#64162 - 09/06/2006 20:56 Re: Husk at se [Re: KajQrd]
Maxtor
Bruger

Så det er en god historie at der findes en Elite klub der hedder Bohemian Grove som hygger sig med at brænder er menneske offer af hver sommer til molog's ære ?.

God historie at Carlyle har Buch og Laden Familien som CEO's
Carlyle verdens største våben fabrik ?

God historie at Bin Laden Blev trænet af CIA til at bekæmpe Russerne i Afganistan ?

God historie at G W Buch's Farfar var stål pruduksent i Nazi tyskland ?

Hvorfor undersøger i ikke hvad jeg siger ? eller er det for nedtur til at i tør se det i øjenene ?

Chek medlems listen ud her til Bohemian Grove

Til toppen 
#64163 - 09/06/2006 21:03 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
Anonym
Anonym

Jeg nu ønske det var dig der gik i hi..

Alle dine konspirationstanker, er med at udbrede angst for at leve...
Maxtor, Tv2 sender og disney show i den bedste sendetid, er det så også Big stuff, og farligt?

mvh. lars

Til toppen 
#64164 - 09/06/2006 21:11 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
Anonym
Anonym

Fordi intet af det passer, og hvis det gør er langt ude fortolkninger måske kun 1% rigtighed over sig...

Fona ejer Alle Atomvåben
Anders Fogh er i virkeligheden Krusty the Clown
Philips laver ikke Hifi men rumraketter, de fåes endda pakket ind
Bin Laden stiftede Fætter BR
Alle Bornholmere ejer mindst 3 automatvåben og er medlemmer af PLO
Bmw har købt rettighederne til Nervegas produktion
Kevin Costner er den nye 1kører hos Ferrari mandskabet i formel1
Anders And er skyggepræsident i Argentina
Verden herredømmet tilhører en lille gruppemænd som lever skjult, (Agfs ledelse)
G. Bush livtidsmedlem af "Bevægelsen for et selvstændigt Læsø"...

Og var der mere Maxtor/Peter af vilde ting som vi ikke fik med?

mvh. Stud.theol
Lars

Til toppen 
#64165 - 09/06/2006 21:15 Re: Husk at se [Re: steffenlaursen]
Anonym
Anonym

LOL...

Verdensherredømmet tilhører ARLA FOODS....

Watch out when u drink your milk!..

mvh. lars

Til toppen 
#64166 - 10/06/2006 00:43 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
steffenlaursen
Bruger

Citat:
Så det er en god historie at der findes en Elite klub der hedder Bohemian Grove som hygger sig med at brænder er menneske offer af hver sommer til molog's ære ?.

....

Chek medlems listen ud her til Bohemian Grove

De har en medlemsliste på internettet. Skønt

Jeg tror ikke "god historie" er det rigtige ord... hvad med "langt ude konspirationsteori".

Hvis man skal tro på alle disse teorier, så findes der minimum en håndfuld meget magtfulde loger/forbund/... som sidder inde med al magt i hele verden. Så lad os håbe, at det skaber balance i det

For øvrigt er det almindeligt kendt, at Bin Ladens FAMILIE er nogle meget rige saudier, så der er ikke noget at sige til, at de er vigtige handelspartnere for USA/Bush.

Til toppen 
#64167 - 10/06/2006 13:34 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
corvus_corax
Bruger

Reg.: 28/05/2006
Uuuuhhh... og jeg som ellers elsker konspirations teorier.

Men du er nød til at holde dig til fakta når du udlægger dem, Maxtor. Din egen holding om tingene skal du tydeligegøre for sig selv, ved siden af faktaer.

Lad mig give dig et eksempel.

første indlæg.
Citat:
Bin Laden er trænet CIA agent

andet indlæg.
Citat:
God historie at Bin Laden Blev trænet af CIA til at bekæmpe Russerne i Afganistan ?

Bin Laden blev trænet af den amerikanske hær, men han er ikke uddandet CIA agent. Han fik hjælpetræning for at blive af med Russerne.

første indlæg.
Citat:
Buch's Farfar var Nazist og ikke hvem somhelst han stod bag 40% af Nazi tysklands stål indukstri tror i det er løgn ? chek det selv ud

andet indlæg.
Citat:
God historie at G W Buch's Farfar var stål pruduksent i Nazi tyskland ?

Det undre mig du ikke nævner G. W. Buch farfar pr navn... men okay, så gør jeg. Han hed Prescott S. Bush Snr. Og han har så vidt jeg har kunne finde, kun været sidepartner til en stålproduktion i Tyskland, sammen med Thyssen & partner, Friedrich Flick, før WW2, han (Buch snr.) har også gang i en bank i London og New York. Men det er ikke nær så indtresant. Og han var bestemt ikke Nazist. Det var Thyssen der støttede Tyskerne.

første indlæg.
Citat:
The Carlyle groups top er ingen andre end Buch familien og Laden familien.Hvis der skulle være nogen tvivl ja så er det dem der laver kuglerne bomberne vi går og smider i hovedet på hinanden.andre interasser er Olie militære andlæg og ja man tror det er løgn Fængsler!

andet indlæg.
Citat:
God historie at Carlyle har Buch og Laden Familien som CEO's
Carlyle verdens største våben fabrik ?

Hvad er CEO's ?? for jeg har søgt i hoved og røv og jeg kan ikke finde noget de to familier har til fælles, andet end hadet for hinanden. men jeg har nok ikke været grundig nok. Så lidt hjælp tak. men som sidebemærkning vil jeg lige sige, at Osama Bin Laden er familien Laden's sorte får.

Nu synes jeg altså jeg har været sød og ikke ydmyet dig, men pas på du ikke modsiger dig selv, når du laver teorier og egne konklutioner.

Når, men om ikke andet så glæder jeg mig til programmet kommer på DR2 i aften. Jeg skal helt sikkert se det, så tak for oplysningen

Til toppen 
#64168 - 10/06/2006 15:07 Re: Husk at se [Re: corvus_corax]
steffenlaursen
Bruger

Så vidt jeg ved, er ceo. en amerikansk betegnelse som svarer ca. til direktør.

Undertiden bruger man vidst c/o

Ændret af steffenlaursen (10/06/2006 15:07)

Til toppen 
#64169 - 10/06/2006 17:18 Re: Husk at se [Re: steffenlaursen]
KajQrd
Bruger

Reg.: 17/04/2004
Sted: Herning
c/o betyder care of og bruges på breve. Det betyder simpelt hen, at man ønsker at sende til den, der står som modtager, men som bor hos den, der står efter c/o...

CEO står for Chief Executive Officer og er ganske rigtigt en direktør...

Til toppen 
#64170 - 10/06/2006 19:24 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
Anonym
Anonym

Hvem <klip> er denne Buch?

Det skulle vel ikke være Bush vi snakker om?

Bush, som f.eks. i George Bush, staves med, -sh og ikke -ch.

Buch udtales på langt de fleste sprog jeg kender således: Bukh.

Men du staver det måske med vilje anderledes så dem der med store stygge Echelon overvåger internettet for dissidenter der er på sporet af den store sammensværgelse, ikke opdager dig?

Vi vil ikke tolerere eder af nogen art på Café Thomas --Kefas

Ændret af Kefas (10/06/2006 21:29)

Til toppen 
#64171 - 14/06/2006 01:47 Re: Husk at se [Re: ]
Maxtor
Bruger

Jeg går ikke i hi for min konge kommer jeg vil modarbejde jer til den dag de skære min hals over

Mvh Peter

Til toppen 
#64172 - 14/06/2006 01:54 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
Maxtor
Bruger

Til jer som så dr2's program som kan se.Da ved i dette 45 min om mordet på Kennedy 15 min om verden nu ? 15 min på at gøre det latterligt. 20 min på en svensk historie om VM.

Gud hjælp os.

Til toppen 
#64173 - 14/06/2006 01:55 Re: Husk at se [Re: ]
Maxtor
Bruger

Og du skal være Præst og løse folks sjælesorg

Til toppen 
#64174 - 14/06/2006 09:30 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
Anonym
Anonym

Citat:
Og du skal være Præst og løse folks sjælesorg

Ja det har du ret i, og jeg glæder mig meget til at komme ud og virker på fuldtid i min kirke, og se den fyldt med mennesker som vil prise Gud.......

Men din bemærkning har jo ikke noget med at jeg drille dig tilbage
med en række harmløse jokes, der viser min bekymring for alt det du siger og påstår..

Mvh Lars/stud.theol

Til toppen 
#64175 - 14/06/2006 09:35 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
Anonym
Anonym

Citat:
Jeg går ikke i hi for min konge kommer jeg vil modarbejde jer til den dag de skære min hals over

Tsk Tsk, nu havde ellers lige en ret god bemærkning til dig!
Men da Schjelde

mus
Bad mig om at være rar og flink...

vil jeg istedet skriver, at det ikke virker så smart det du siger, du vil altså hellere dø end at lytte til fornuft, det skaber jo en egentlig nogle fanatiske træk hos dig, som jeg synes giver et sørgeligt og nok også ukorrekt billede af det.

Peter, Dommedagsprofetier og angst, det har vi Jehovas Vidner til at udbrede,
er du fra Jehovas Vidner?...

God dag

Lars/Stud.theol

Til toppen 
#64176 - 14/06/2006 09:37 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
anniesr
Bruger

Reg.: 30/03/2005
Sted: Amager
Hej Maxtor
Jeg vil bare oplyse om, at det er EMNER vi debatterer her og ikke personer - hvis du vil give en personlig kommentar til Lars, så send en privat besked til ham!
Tak hvis du vil huske det!

Annie

There is a crack in everything, that's how the light gets in.
(Leonard Cohen)

Til toppen 
#64177 - 14/06/2006 09:37 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
Anonym
Anonym

Skal Gud nu også gribe ind i program oversigten?

Du milde.....

lars

Til toppen 
#64178 - 14/06/2006 09:55 Re: Husk at se [Re: ]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Lars, du spørger:
Citat:
Skal Gud nu også gribe ind i program oversigten?
Du milde.....

Nu har jeg en fornemmelse af, og håber at min fornemmelse er korrekt, at denne bemærkning er en af dine mange jokes, som du fyrer af med et skævt og charmerende grin ...

Men Lars, vi er en stor flok, der ikke kender hinanden, og nogle af os kunne gå hen og tage dine ord for pålydende ... det er jo nemlig det vi skal iflg. Netikettens §5:
Vi skal læse hvad der faktisk står!
Det er farligt at læse mellem linierne og tillægge hinanden synspunkter eller meninger som ikke er udtrykt. Jeg skal i stedet holde mig til de ord der faktisk er skrevet og tage dem for pålydende. Alt andet er at demonstrere manglende respekt og tillid.

Og for det tilfælde, at du alligevel skulle mene hvad du skriver, så vil jeg svare, at det er mit håb og min bøn, at Gud må gribe ind og give visdom og indsigt til vores medier, the gentlemen of the press, som nok har større indflydelse på vores samfund end selveste folketinget.

For det er jo især medierne, der giver os vælgere de meninger og holdninger, som vi har ...
- med mindre da, at vi bøjer os for Guds ord ..

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#64179 - 14/06/2006 09:58 Re: Husk at se [Re: anniesr]
Anonym
Anonym

my hero....

Til toppen 
#64180 - 14/06/2006 10:05 Re: Husk at se [Re: kristina]
Anonym
Anonym

Hejsa Kristina..

Hvordan du tolker mine indlæg, er op til dig, og ellers må du spørger om en uddybning,..Ansvaret må også ligge hos dig!...

Vil du nu begrunde at fratage mig retten til at gøre brug af vittighed og ironi, fordi du ikke mener vi kender hinanden, min opfattelse er netop tit at folk ved hvad der bliver ment.

Mit ironiske spørgsmål dækkede over et konkret spørgsmål..
og du svarede jo også på det alligevel? Så hvad er det konkret DU mener jeg ikke overholder?
Og taget det i betragtning, så sker det jo 100vis af gange i alle debatter, men det næsten altid mig, som du skal kaste reglementet efter... find dig venligst en anden syndebuk,...

Jeg synes ikke man skal blande religion ind i alting, og da slet ikke pressen...

stud.theol Lars

Til toppen 
#64181 - 14/06/2006 10:17 Piet Heinsk girafsprog [Re: ]
anniesr
Bruger

Kære Kristina, kære Lars
Den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorligt - han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt...

Humor er en fantastisk ting, sarkasme kan være skarp og underholdende, men jeg vil opfordre til at det fremgår tydeligt hvad vi egentlig mener, når vi skriver noget.

Det er indimellem svært at skelne venlig humor fra strid sarkasme, især i skriftsproget, så jeg tror det vil være meget godt, om vi er meget tydelige i hvad vi mener.

Jeg vil ikke punktere brugen af humor eller smileys - bare opfordre til at gennemtænke en ekstra gang hvordan det kan læses!

(Leonard Cohen)

Til toppen 
#64182 - 14/06/2006 10:33 Re: Husk at se [Re: ]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Lars skriver: "find dig venligst en anden syndebuk... "
Umuligt!
Jeg har kigget mig omkring og kan ikke finde nogen værdig afløser ..

Du skriver også, at du ikke synes, man skal blande religion ind i alting, og da slet ikke pressen...

Her er vi helt enige! Stor dag!
Vi skal efter min mening overhovedet ikke blande religion ind i noget som helst - men, som jeg skrev, bede Gud om at give visdom til alle, der styrer og råder.

"Gud bevare Danmark", som KD's Bjeragers sidste bog hedder ..

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#64183 - 26/06/2006 15:45 Re: Husk at se [Re: Maxtor]
anniesr
Bruger

Nu skete det så igen...
Et enkelt indlæg skal i papirkurven og resten af tråden ryger med. Den vil blive gendannet hurtigst muligt.
Det var da HELT utroligt så svært det kan være!!!! Suk.

(Leonard Cohen)

Til toppen 
#64184 - 26/06/2006 17:32 Re: Husk at se [Re: anniesr]
Kefas

Administrator
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Citat:
Et enkelt indlæg skal i papirkurven og resten af tråden ryger med. Den vil blive gendannet hurtigst muligt.

Det er fikset

Peter Guldager Dahl
Netmissionær
peter@jesusnet.dk

Til toppen 
#64185 - 26/06/2006 18:39 Re: Husk at se [Re: Kefas]
anniesr
Bruger

Af hjertet tak
Det er jo fantastisk at jer i de røde trøjer gider blive ved med at rydde op efter mine eksperimenter med de forskellige ordstyrerfunktioner... Men jeg lærer stille og roligt...

Mvh

(Leonard Cohen)

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær