Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#63516 - 29/05/2006 23:05 NU IGEN!!!!!
Anonym
Anonym

Jeres helt vildt fikse serveropsætning har igen fået den fine idé at slette indlæg hvis man er for lang tid om at skrive dem.

Det kan dælendytme ikke passe at jeg skal sidde her og spilde timers arbejde, fordi at I retter frem og tilbage i programmeringen af siden!

Hvis bare man kunne regne med det så man kunne skrive sine indlæg i Word og copy/paste dem ind istedet for, men det kan man tilsyneladende ikke. Det har ellers virket fint de sidste 1½ månede eller mere...

Hvorfor sker det så igen?

Ret det snarligt... Be be!

Med arrig hilsen fra undertegnede

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#63517 - 29/05/2006 23:51 Re: NU IGEN!!!!! [Re: ]
corvus_corax
Bruger

Reg.: 28/05/2006
Her haft samme oplevelse, og samme raseri anfald over det.

Til toppen 
#63518 - 29/05/2006 23:57 Re: NU IGEN!!!!! [Re: corvus_corax]
LarsBj
Bruger

Reg.: 09/09/2002
Sted: Sjælland
Men I har ikke problemer med at få kontakt til serveren?

Larsbj

*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.*
Isaac Newton

Til toppen 
#63519 - 30/05/2006 00:35 Re: NU IGEN!!!!! [Re: LarsBj]
corvus_corax
Bruger

Reg.: 28/05/2006
Jeg har ikke.

Til toppen 
#63520 - 30/05/2006 07:03 Re: NU IGEN!!!!! [Re: ]
Anonym
Anonym

Hey drenge!

Går I ind for "rigtige mænd bruger ikke backup"???
Det er i hvert fald hvad I gør, når I skriver direkte på nettet.

Andre websites har det på samme måde, at efter en vis tid, lukker forbindelsen, og alt er tabt. Homebanking gør det også, men henholder sig under, at det her er på grund af sikkerheden.

Såååå - måske er det mest fornuftigt at bruge Word først???

Til toppen 
#63521 - 30/05/2006 07:13 Re: NU IGEN!!!!!
Anonym
Anonym

Ja det er mest fornuftigt at bruge word først uanset...

Men nu har det jo ikke været et problem på siden her, siden at det blev løst for nogle måneder siden. Mit problem er at man ikke kan regne med det...

For fremtiden må den jo så stå på Word, ingen tvivl om det.

Det ville bare være rart med noget konsekvens i funktionaliteten af siden her.

Til toppen 
#63522 - 30/05/2006 07:34 Re: NU IGEN!!!!! [Re: ]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Rolig nu. Det hjælper absolut ikke at hidse sig op!!

Den fejl, der var der sidste gang, var vi inde og rette manuelt. Efter en lettere opdatering i går, blev filen, der styrer tidsindstillingen ændret. Fejlen skal nok blive rettet - men først i løbet af i morgen, da jeg ikke er hjemme i dag. Det har intet med serveropsætningen at gøre men med en enkelt fil i UBB Threads.

Med venlig hilsen

Kristian

Til toppen 
#63523 - 30/05/2006 07:44 Re: NU IGEN!!!!! [Re: Nardus]
Anonym
Anonym

Ja undskyld den fæle tone, men da jeg skrev det var jeg rigtig vred. Det beklager jeg...

det er klart at det ikke hjælper at hidse sig op, men nogle gange er det svært at vælge det fra.

Til toppen 
#63524 - 30/05/2006 09:00 Enkel løsning [Re: ]
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Jeg skriver altid de fleste lidt længere indlæg i en lille separat teksteditor (EditPad Lite) inden jeg paster det over i forummet. Der kan være så mange forskellige ting, der pludselig smadrer det man laver i browseren. Det gør det også nemmere, at orientere sig i andre og flere tidligere indlæg samtidig.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
#63525 - 30/05/2006 10:48 Re: NU IGEN!!!!! [Re: Nardus]
LarsBj
Bruger

Hej Kristian,
Du skrev: "Rolig nu. Det hjælper absolut ikke at hidse sig op!! "

Jo, det gør. CloudHands fik da et svar ud af det. Det gjorde jeg ikke, selv om jeg var meget tilbageholdt. Hvad så: Får jeg svar på mit "kontaktproblem", eller skal jeg også hidse mig op???

mvh
LarsBj

F.eks. var jeg nødt til at forsøge tre gange med at sende den her. Jeg måtte m.a.o. lukke browseren og logge på igen to gange, før den kunne sende indlægget. Problemet er opstået inden for de sidste 14 dage.

...........

Og da jeg ville lave denne ændring, måtte jeg prøve to gange igen.

Ændret af LarsBj (30/05/2006 10:52)

*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.*
Isaac Newton

Til toppen 
#63526 - 30/05/2006 10:59 Re: Enkel løsning [Re: asas]
Claus Due
Bruger

Reg.: 20/01/2005
Sted: Århus
Jeg selv gør noget andet - skriver indlægget i det dertil indrettede tekst-felt, men kopierer hele dynen (ctrl-a -> ctrl-c) før jeg overhovedet overvejer at trykke på send. Hvis noget går galt kan man så åbne sin favorit-teksteditor og gemme til senere.

I øvrigt har jeg ganske få gange haft det samme problem som LarsBJ, dog aldrig i længere tid...

"...there is no greater, nobler, more heroic form of devotion than the act of a man who assumes the responsibility of thinking." -- Ayn Rand

Til toppen 
#63527 - 30/05/2006 11:26 Re: NU IGEN!!!!! [Re: LarsBj]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hej LarsBj - - nej, jeg tror ikke, der er noget der hjælper - hverken piske eller gulerødder - ikke før i morgen, for vi har desværre kun én eneste Nardus.

Han har til gengæld lovet at forbarme sig i morgen onsdag, så vi må tage en slapper så længe - eller en løbetur ud i den nyudsprungne bøgeskov ..

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#63528 - 30/05/2006 12:37 Re: NU IGEN!!!!!
Anonym
Anonym

man kunne også bare udvikle sin tænke og skrive hastighed til det ypperste, ligesom undertegnede

lars

Til toppen 
#63529 - 30/05/2006 12:39 Re: NU IGEN!!!!! [Re: LarsBj]
Anonym
Anonym

face it Bj,.. its personal...

:-)

mvh. lars

Til toppen 
#63530 - 30/05/2006 15:24 Re: NU IGEN!!!!! [Re: LarsBj]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Du behøver såmænd ikke hidse dig op. Jeg har ikke selv været udsat for problemet, så kan du ikke prøve at beskrive det lidt nøjere: Sker det på bestemte tider? Sker det, når du gør bestemt ting? Eller....??? Det kunne vel i bund og grund også være et kort udfald på din egen linie?!

Med venlig hilsen

Kristian

Til toppen 
#63531 - 30/05/2006 16:14 kontaktproblemet [Re: Nardus]
LarsBj
Bruger

Hej Kristian,
Tak for tilbagemeldingen (Jeg vidste, at trusler om rå vold ville hjælpe )

Jeg tror, jeg har lokaliseret fejlen til at ligge i kompatibiliteten med browseren Mozilla Firefox.

Det, der sker er, at browseren hænger, når den skal have fat i søgeresultat eller nå log-insiden. Fejlen er opstået inden for den seneste måned eller deromkring, så en eller anden opdatering e.l. har gjort ubb(?) mindre kompatibel med denne browser.

Der er ingen problemer, tror jeg, i Explorer, og så har vi ligesom fundet synderen: Lad os drage til Seattle og gøre regnskabet op!

Bill, vogt dig! (sagt uden ophidselse )

mvh
LarsBj

Isaac Newton

Til toppen 
#63532 - 30/05/2006 16:40 Re: kontaktproblemet [Re: LarsBj]
KajQrd
Bruger

Reg.: 17/04/2004
Sted: Herning
Det er vel ikke Bill Gates' skyld, at der er ged i Firefox?

Til toppen 
#63533 - 30/05/2006 17:14 Re: kontaktproblemet [Re: KajQrd]
LarsBj
Bruger

Citat:

Det er vel ikke Bill Gates' skyld, at der er ged i Firefox?

Hmm! Man sporer en ren begynder i konspirationsteorier!!!

mvh
LarsBj

Isaac Newton

Til toppen 
#63534 - 31/05/2006 10:52 Re: kontaktproblemet [Re: LarsBj]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Hej Lars,

Jeg har lavet hyret x-antal bodyguards til at stå vagt ved hoveddøren (bare i tilfældets skyld)

Jeg bruger stort set selv kun Firefox, fordi jeg ikke kan få IE til at køre stabilt på den bærbare. Har du eventuelt prøvet at afinstallere Firefox for at se, om det var installationen, der af en eller anden årsag manglede noget?

Der er ikke lavet opdateringer på Café Thomas siden den store opdatering i december/januar, så umiddelbart ville jeg ikke gætte på, at det var her fejlen lå, hvis det har kørt fra januar og til indenfor en måneds tid siden.

Når det sker næste gang, vil du så ikke prøve at notere tidspunktet og sende det til mig?

Med venlig hilsen

Kristian

Til toppen 
#63535 - 31/05/2006 11:20 Re: Problem løst [Re: ]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Så skulle problemet være løst - men sig endelig til, hvis der af en eller anden årsag stadig skulle være problemer med det.

Med venlig hilsen

Kristian

Til toppen 
#63536 - 31/05/2006 11:22 Re: kontaktproblemet [Re: Nardus]
LarsBj
Bruger

Hej Kristian,
Jeg vil give dig et tilbud, du ikke kan afslå.

Min Firefox har kørt uden problemer fra november til ca. maj, så jeg har ikke lyst til at afinstallere og installere igen.

Her er mit tilbud:
De næste gange giver jeg dig en pm, og hvis du ikke har et godt bud på problemet, vil jeg overveje seriøst at reinstallere.

(Hvis biler var en PC:
Dyt-Båt: "Dyt-båt-helpdisk-det-er-Brian-kan-jeg-hjælpe?"
Kunde: "Min nye SmartbilXLii har problemer. Hornet går i gang, hver gang, jeg svinger til venstre".
DB: "Hvilken vej vender don-kraften".
Kunde: "Det ved jeg ikke".
DB: "Prøv at se om den vender mod venstre - vend den, så den peger mod højre". Ha'-en-fortsat-god-dag".

....

Kunde: "Nu har jeg vendt don-kraften, men den tuder stadig ved venstresving".
DB: "Så tag motoren ud og sæt den i igen. Det plejer at hjælpe. Ha'-en-fortsat-god-dag".
Kunde: ????)

Isaac Newton

Til toppen 
#63537 - 31/05/2006 11:47 Re: kontaktproblemet [Re: LarsBj]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
... ih altså LarsBj - - tak af hjertet!
- du sparer mig for min daglige multi-vitamin-mineralske Mataspille ..

- så ha' en fortsat god dag, badet i strømme af Livets Vand !

(humor: lat. fugtighed, vædske ..)

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#63538 - 31/05/2006 12:53 Re: kontaktproblemet [Re: LarsBj]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Tja Lars - jeg ved ærlig talt ikke, hvor problemet er. Bruger du evt. den nyeste version af Firefox?

Kristian

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær