Jeres helt vildt fikse serveropsætning har igen fået den fine idé at slette indlæg hvis man er for lang tid om at skrive dem.
Det kan dælendytme ikke passe at jeg skal sidde her og spilde timers arbejde, fordi at I retter frem og tilbage i programmeringen af siden!
Hvis bare man kunne regne med det så man kunne skrive sine indlæg i Word og copy/paste dem ind istedet for, men det kan man tilsyneladende ikke. Det har ellers virket fint de sidste 1½ månede eller mere...
Går I ind for "rigtige mænd bruger ikke backup"??? Det er i hvert fald hvad I gør, når I skriver direkte på nettet.
Andre websites har det på samme måde, at efter en vis tid, lukker forbindelsen, og alt er tabt. Homebanking gør det også, men henholder sig under, at det her er på grund af sikkerheden.
Såååå - måske er det mest fornuftigt at bruge Word først???
Nardus
GlobalModerator
Bruger
Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Rolig nu. Det hjælper absolut ikke at hidse sig op!!
Den fejl, der var der sidste gang, var vi inde og rette manuelt. Efter en lettere opdatering i går, blev filen, der styrer tidsindstillingen ændret. Fejlen skal nok blive rettet - men først i løbet af i morgen, da jeg ikke er hjemme i dag. Det har intet med serveropsætningen at gøre men med en enkelt fil i UBB Threads.
asas
GlobalModerator
Bruger
Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Jeg skriver altid de fleste lidt længere indlæg i en lille separat teksteditor (EditPad Lite) inden jeg paster det over i forummet. Der kan være så mange forskellige ting, der pludselig smadrer det man laver i browseren. Det gør det også nemmere, at orientere sig i andre og flere tidligere indlæg samtidig.
Hej Kristian, Du skrev: "Rolig nu. Det hjælper absolut ikke at hidse sig op!! "
Jo, det gør. CloudHands fik da et svar ud af det. Det gjorde jeg ikke, selv om jeg var meget tilbageholdt. Hvad så: Får jeg svar på mit "kontaktproblem", eller skal jeg også hidse mig op???
mvh LarsBj
F.eks. var jeg nødt til at forsøge tre gange med at sende den her. Jeg måtte m.a.o. lukke browseren og logge på igen to gange, før den kunne sende indlægget. Problemet er opstået inden for de sidste 14 dage.
...........
Og da jeg ville lave denne ændring, måtte jeg prøve to gange igen.
Ændret af LarsBj (30/05/200610:52)
*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.* Isaac Newton
Claus Due
Bruger
Reg.: 20/01/2005
Sted: Århus
Jeg selv gør noget andet - skriver indlægget i det dertil indrettede tekst-felt, men kopierer hele dynen (ctrl-a -> ctrl-c) før jeg overhovedet overvejer at trykke på send. Hvis noget går galt kan man så åbne sin favorit-teksteditor og gemme til senere.
I øvrigt har jeg ganske få gange haft det samme problem som LarsBJ, dog aldrig i længere tid...
"...there is no greater, nobler, more heroic form of devotion than the act of a man who assumes the responsibility of thinking."
-- Ayn Rand
#63527 - 30/05/200611:26Re: NU IGEN!!!!!
[Re: LarsBj]
kristina
Ordstyrer
Bruger
Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hej LarsBj - - nej, jeg tror ikke, der er noget der hjælper - hverken piske eller gulerødder - ikke før i morgen, for vi har desværre kun én eneste Nardus.
Han har til gengæld lovet at forbarme sig i morgen onsdag, så vi må tage en slapper så længe - eller en løbetur ud i den nyudsprungne bøgeskov ..
#63530 - 30/05/200615:24Re: NU IGEN!!!!!
[Re: LarsBj]
Nardus
GlobalModerator
Bruger
Du behøver såmænd ikke hidse dig op. Jeg har ikke selv været udsat for problemet, så kan du ikke prøve at beskrive det lidt nøjere: Sker det på bestemte tider? Sker det, når du gør bestemt ting? Eller....??? Det kunne vel i bund og grund også være et kort udfald på din egen linie?!
Hej Kristian, Tak for tilbagemeldingen (Jeg vidste, at trusler om rå vold ville hjælpe )
Jeg tror, jeg har lokaliseret fejlen til at ligge i kompatibiliteten med browseren Mozilla Firefox.
Det, der sker er, at browseren hænger, når den skal have fat i søgeresultat eller nå log-insiden. Fejlen er opstået inden for den seneste måned eller deromkring, så en eller anden opdatering e.l. har gjort ubb(?) mindre kompatibel med denne browser.
Der er ingen problemer, tror jeg, i Explorer, og så har vi ligesom fundet synderen: Lad os drage til Seattle og gøre regnskabet op!
Bill, vogt dig! (sagt uden ophidselse )
mvh LarsBj
*To the same natural effects we must, as far as possible, assign the same causes.* Isaac Newton
Nardus
GlobalModerator
Bruger
Hej Lars,
Jeg har lavet hyret x-antal bodyguards til at stå vagt ved hoveddøren (bare i tilfældets skyld)
Jeg bruger stort set selv kun Firefox, fordi jeg ikke kan få IE til at køre stabilt på den bærbare. Har du eventuelt prøvet at afinstallere Firefox for at se, om det var installationen, der af en eller anden årsag manglede noget?
Der er ikke lavet opdateringer på Café Thomas siden den store opdatering i december/januar, så umiddelbart ville jeg ikke gætte på, at det var her fejlen lå, hvis det har kørt fra januar og til indenfor en måneds tid siden.
Når det sker næste gang, vil du så ikke prøve at notere tidspunktet og sende det til mig?
Hej Kristian, Jeg vil give dig et tilbud, du ikke kan afslå.
Min Firefox har kørt uden problemer fra november til ca. maj, så jeg har ikke lyst til at afinstallere og installere igen.
Her er mit tilbud: De næste gange giver jeg dig en pm, og hvis du ikke har et godt bud på problemet, vil jeg overveje seriøst at reinstallere.
(Hvis biler var en PC: Dyt-Båt: "Dyt-båt-helpdisk-det-er-Brian-kan-jeg-hjælpe?" Kunde: "Min nye SmartbilXLii har problemer. Hornet går i gang, hver gang, jeg svinger til venstre". DB: "Hvilken vej vender don-kraften". Kunde: "Det ved jeg ikke". DB: "Prøv at se om den vender mod venstre - vend den, så den peger mod højre". Ha'-en-fortsat-god-dag".
....
Kunde: "Nu har jeg vendt don-kraften, men den tuder stadig ved venstresving". DB: "Så tag motoren ud og sæt den i igen. Det plejer at hjælpe. Ha'-en-fortsat-god-dag". Kunde: ????)