Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#62732 - 15/05/2006 20:45 Ser ingen glæde ved livet
Anonym
Anonym

Hej
Jeg ved faktisk ikke hvofor jeg prøver dette, men jeg har mistet glæden ved livet, i flere uger - ja måneder har jeg ikke kunnet finde glæden ved alt det jeg ved jeg bør glæde mig over - en dejlig kone, dejlige børn, og en Gud der elsker mig , ja elsker mig så meget at han ofrede ultimativt. jo der er nok at glæde sig over - og jeg ved det fordi jeg har erfaret før i tiden at det er sådan, men nu kan jeg ikke finde glæden, de triste tanker, selvbebrejdelserne over ikke at være glad og taknemmelig, frygten for fremtiden, på trods af at jeg ved den er i Guds hånd, hver dag håber jeg det er bedre , men det er det ikke. Hvad er der galt med mig- jag behøver forbøn.
Gud du må gribe ind og gribe mig før fortvivlelsen får overtaget !!!!
Tak fordi i er der !

Til toppen 
#62733 - 22/05/2006 11:26 Re: Ser ingen glæde ved livet
Benna
Moderator
Bruger

Reg.: 12/11/2002
Det er godt, at du skriver. For vejen ud af dit mørke, er at du erkender det, og prøver at sætte ord på det. Ellers kan det lægge sig som en tung dyne over dig og kvæle dig lige så stille. Så jeg vil kun opmuntre dig til at fortsætte det, du forsigtigt har taget hul på, nemlig at beskrive de følelser og reaktioner, du mærker har taget magten over dig. Det er også meget befriende at høre, at du også sender dit fortvivlende nødråb til Gud, for han kender dig.

Jeg vil opfordre dig til at tage imod vores tilbud om Personlig rådgivning her på JesusNet. For du bliver nødt til at fortælle noget mere. Der kan være så mange årsager til dit mørke, og det kan være en depression, som kræver professionel hjælp og måske medicin. Uanset hvad, så skal du holde fast i det initiativ, du har taget om at søge hjælp.

JesusNets rådgivningstjenesten drives i samarbejde med Foreningen Agape, som bl.a. har til formål at tilbyde kristen terapi og sjælesorg til mennesker, som oplever livet problematisk. Rådgivningstjenesten på JesusNet.dk er dog ikke et tilbud om terapi eller psykologhjælp, men et tilbud om en samtale-partner, som med udgangspunkt i sin egen erfaring og sin personlige tro på Jesus vil gøre sit bedste for at lytte til og forstå din situation.

Rådgiverne er således heller ikke professionelle terapeuter, men de har gennem kurser og personlige erfaringer erhvervet sig kompetence i rådgivning, og de er alle under professionel supervision (vejledning) fra Agapes psykologer og terapeuter.
Alle henvendelser til rådgivningstjenesten bliver selvfølgelig behandlet anonymt og fortroligt. Der vil ikke blive gjort forsøg på at kontakte dig på anden måde end du selv ønsker det. Alle medarbejdere og rådgivere er omfattet af tavshedspligt.

Så mit råd til dig er altså: Slå det ikke hen - følg det op, som du er begyndt på - for der er en vej ud af mørket - skriv til vores Personlig Rådgivning.

Med venlig hilsen
Netmissionær
Benna Asmussen Hørlück
Benna@JesusNet.dk

Til toppen 

Ordstyrer:  Bloch, Kefas, kristina 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær