Det er godt, at du skriver. For vejen ud af dit mørke, er at du erkender det, og prøver at sætte ord på det. Ellers kan det lægge sig som en tung dyne over dig og kvæle dig lige så stille. Så jeg vil kun opmuntre dig til at fortsætte det, du forsigtigt har taget hul på, nemlig at beskrive de følelser og reaktioner, du mærker har taget magten over dig. Det er også meget befriende at høre, at du også sender dit fortvivlende nødråb til Gud, for han kender dig.
Jeg vil opfordre dig til at tage imod vores tilbud om
Personlig rådgivning her på JesusNet. For du bliver nødt til at fortælle noget mere. Der kan være så mange årsager til dit mørke, og det kan være en depression, som kræver professionel hjælp og måske medicin. Uanset hvad, så skal du holde fast i det initiativ, du har taget om at søge hjælp.
JesusNets rådgivningstjenesten drives i samarbejde med Foreningen Agape, som bl.a. har til formål at tilbyde kristen terapi og sjælesorg til mennesker, som oplever livet problematisk. Rådgivningstjenesten på JesusNet.dk er dog ikke et tilbud om terapi eller psykologhjælp, men et tilbud om en samtale-partner, som med udgangspunkt i sin egen erfaring og sin personlige tro på Jesus vil gøre sit bedste for at lytte til og forstå din situation.
Rådgiverne er således heller ikke professionelle terapeuter, men de har gennem kurser og personlige erfaringer erhvervet sig kompetence i rådgivning, og de er alle under professionel supervision (vejledning) fra Agapes psykologer og terapeuter.
Alle henvendelser til rådgivningstjenesten bliver selvfølgelig behandlet anonymt og fortroligt. Der vil ikke blive gjort forsøg på at kontakte dig på anden måde end du selv ønsker det. Alle medarbejdere og rådgivere er omfattet af tavshedspligt.
Så mit råd til dig er altså: Slå det ikke hen - følg det op, som du er begyndt på - for der er en vej ud af mørket - skriv til vores Personlig Rådgivning.
Med venlig hilsen
Netmissionær
Benna Asmussen HørlückBenna@JesusNet.dk