Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#61251 - 18/04/2006 07:23 14 Dage tilbage
Maxtor
Bruger

Reg.: 28/03/2006
Til UN's frist til Iran udløber.Kan i ikke se at det er den samme smøre.I har eller vil lave død og ødelæggelse.Iran er det eneste land der i nyere tid ikke har gjort udfald mod sine naboer i regionen.Husk på at krigen med Irak var iraks angreb ledet og finanseret af US under Sadam hvem tjente penge på alle kuglerne og grænsen blev ikke flyttet en meter. Det skal vore gode venner UN nok klare bare rolig!!!.

Jeg forsvare ikke Iran og er udemærket klar over at atomvåben i deres hænder ville være et problem.Men hmm Nord Korea hmm Pakistan Hmm Indien OSV.

911 boom vi nakker afganistan yep chek! vi nakker Sadam og Irak yup chek! UN styre Saudiarabien så pyt Chek ! Vi mangler kun et land tror i vi stopper nu nope chek!!

De afganske skole børn har ikke fået det bedre nej de har fået en olieledning fra Kakasus olierige områder ud til globalisternes sultne skibe det samme har Irak og hvad er der sket med priserne ? 10kr pr liter hmm hvem skummer fløden!!.

Vi laver problemerne og kommer med løsningerene fat det nu
i bliver trukket som en tyr med næse ring.Mærk jer de her ord De bedste slaver er de slaver der tror de er frie.Verden er lige så naret som var det Matrix og i er bare til for at lave strøm til maskinerne så spis den blå pille!!.

Jeg lyder meget negativ IK ? .Men husk lige det her hvis der ingen er der køber letmælk vil letmælk udgå af market og det er vores styrke ! .Men jeg tror ikke på at der kommer balance i tingende før heren kommer.

Hvorfor skulle Iran være hårdere end de andre arabiske lande UN tog Afganistan på 14 dage og Irak på en uge! her snakker jeg ren krig og overtagelse af lande ikke efterfølgene problemer.

Lad os gå tilbage til Abraham og Isak hans søn der blev til Israel men husk på hans anden søn Ismael stamfader til det arabiske folk også han fik store løfter om at blive til mange og beside stor områder lige så nidkær Heren er omkring løfterne til Israel er heren også over for løfterne til det arabiske folk.Iran er det sidste arabiske folk som ikke er under UN eller verdens indflydelse.Mon ikke dette land bliver til en løftesten.

Tekniken til at få masserne med sig er såre nem.VI SKABER PROBLEMET OG KOMMER MED LØSNINGEN Hail UN siger jeg bare.PS.Jeg glemte at vi tjener også stygt på det samtidig men i har det jo godt så sov bare vidre.Behøver jeg at nævne at Hitler brændte rigsbygningen ned og gave sine modstandre skylden og fik der ved befolkningen bag sig.En Romersk Kejser brændte Rom ned og gav de Kristene skylden i byen og fik befolkningen bag sig til deres masse udryttelse. Osv osv osv

Det er på tide at vi lader dem mærke hvem der styre hvad der er på hylderne i netto.

Må Gud velsigne jer og bevare jer

Viden er Frihed.

Til toppen 
#61252 - 18/04/2006 12:22 Re: 14 Dage tilbage [Re: Maxtor]
KajQrd
Bruger

Reg.: 17/04/2004
Sted: Herning
Konspirationsteorier uden det mindste hold i virkeligheden kan ret hurtig blive trættende...

Til toppen 
#61253 - 18/04/2006 16:20 Re: 14 Dage tilbage [Re: Maxtor]
Henoch
Bruger

Reg.: 21/02/2005
Sted: Sommersted
Hej Maxtor

Der har indsneget sig en del fejl i dit indlæg, der ærlig talt gør det svært at tage det seriøst.
Citat:
14 dage tilbage Til UN's frist til Iran udløber

10 dage. Fristen er den 28. og dit indlæg er postet den 18.
Citat:
Iran er det eneste land der i nyere tid ikke har gjort udfald mod sine naboer i regionen.

Iran finansierer Hizbollah og formentlig også Hamas, der i allerhøjeste grad gør udfald mod bl.a. Israel, Libanon og Syrien. Der er masser af lande i regionen, der ikke direkte har gjort militært udfald mod deres naboer. De eneste, der har gjort sådanne udfald, er Irak og så de lande, der deltog i 6-dageskrigen.

Citat:
UN styre Saudiarabien

FN har meget lidt indflydelse på, hvad det Saudi-arabiske regime foretager sig. Derfor kan de fortsætte med deres barbariske udgave af Sharia-lovgivning

Citat:
de har fået en olieledning fra Kakasus olierige områder ud til globalisternes sultne skibe det samme har Irak og hvad er der sket med priserne ? 10kr pr liter hmm hvem skummer fløden!!.

Der er ikke bygget væsentlige nye olieledninger hverken i Afghanistan eller Irak. Tværtimod har krigene gjort det langt sværere at få olie transporteret til havnene i Golfen, og derfor stiger priserne, hvilket er til skade for den internationale økonomi og især for regeringernes og de store virksomheders, der ikke lige sælger olie.
Citat:
Iran er det sidste arabiske folk som ikke er under UN eller verdens indflydelse

Iran er ikke et arabisk folk. De er efterkommere af perserne, og de bliver dødeligt fornærmede, hvis man kalder dem arabere. Der er i øvrigt stadig mange arabiske lande, som FN ikke har nogen indflydelse på.

Vær venlig at prøve at få oplysningerne rigtig, når du skriver et indlæg, og prøv også at bruge stavekontrollen, tak!
Med venlig hilsen
Henoch

Til toppen 
#61254 - 18/04/2006 17:46 Re: 14 Dage tilbage [Re: Henoch]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hej Henoch, du skal have tak for din umage med at klargøre ...

Der er ganske mange spændende konspirationsteorier - både politiske og åndelige endetids-fantasier og spekulationer - som florerer vidt og bredt for tiden og vistnok er indbringende guf for mediefolket.
Hver måned sin nye kioskbasker- eller TV-sensation!

Hvis vi vil tage stilling til dem, kan vi ikke få for mange kendsgerninger på bordet.

For "skønt en del deraf er sandt,
der er dog megen løgn iblandt" .....- - som der stod i et af min barndoms børnerim.

De farligste og mest forførende løgne er dem, der blandes med noget, der er sandt. De er ikke så lette at gennemskue.

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#61255 - 22/04/2006 06:44 Re: 14 Dage tilbage [Re: Henoch]
Maxtor
Bruger

Reg.: 28/03/2006
Ordet indoktrineret når nye dybder når man ser hvad du har at sige.Selv CNN har svært ved at holde hemeligt hvad der forgår i Afganistan lige nu.Der hersker stamme krige og valmue høsten er blevet masiv.Men fokus er et andet sted lige nu er det ikke ? så pyt med dem.Den olie ledning som du siger ikke er blevet bygget hvor har du det fra ?? det er den.

Laden Familien er den rigeste og mest indflydelsesrige olie og bygge foretagende i Saudiarabien nu i dag det høre vi ikke meget om gør vi ?

Viden er Frihed.

Til toppen 
#61256 - 22/04/2006 21:39 Re: 14 Dage tilbage [Re: Maxtor]
Henoch
Bruger

Reg.: 21/02/2005
Sted: Sommersted
Citat:
Selv CNN har svært ved at holde hemeligt hvad der forgår i Afganistan lige nu.Der hersker stamme krige og valmue høsten er blevet masiv.Men fokus er et andet sted lige nu er det ikke ? så pyt med dem.

Det er korrekt, at der er stammekrige, og at opiumsdyrkningen er blevet værre, og jeg ville også ønske, at medierne ville fokusere mere på bl.a. Afghanistan. Men det er ikke givet, at situationen samlet set er værre end inden de vestlige styrker væltede Talebanregimet. Al-Queda kan ikke længere åbenlyst træne partisaner op til terrorister i regeringsstøttede lejre. Der er indført en form for demokrati, og kvinderne har fået flere rettigheder bla. til at gå i skole, selv om det stadigt er utilstrækkeligt.

Citat:
Den olie ledning som du siger ikke er blevet bygget hvor har du det fra ?? det er den.

Krigsmodstanderne har fra starten hævdet, at Afghanistankrigen blev indledt, fordi det amerikanske firma unocal ikke turde bygge de olieledninger, de havde aftalt med Taleban pga. den ustabile situation i landet. Det tør de langt mindre i dag!
Se f.eks. dette link: Afghan recovery report
Linket bekræfter, at ledende politikere og erhvervsfolk drømmer om at lave en sådan olieledning, men jeg tror ikke på, at man starter en krig med det formål, og hvis man gjorde, så har man opnået nøjagtig det modsatte af, hvad man ville, da man har fået høje oliepriser og enorme militærudgifter. Men det er svært at bevise, at en olieledning ikke er bygget. Det var dig, der bragte den på banen, så jeg må bede dig dokumentere, f.eks. hvor der er bygget fra og til, af hvem og hvornår.

Citat:
Laden Familien er den rigeste og mest indflydelsesrige olie og bygge foretagende i Saudiarabien nu i dag det høre vi ikke meget om gør vi ?

Det er rigtigt. Men du hævdede, at FN styrer Saudiarabien. Kan du forbinde Bin Laden-familien med FN-systemet?

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær