Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 12 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#59624 - 16/03/2006 02:29 Alle vi "gamle"
Kefas Ben-Adam
Bruger

Reg.: 05/06/2003
Sted: København

Nu sidder jeg her og kan bare ikke falde i søvn (hold fast hvor jeg elsker flextider ) og lurede brugerlisten igennem...

Det slog mig, at i de 2½ år jeg har været bruger herinde, har jeg faktisk oplevet en del herlige mennesker.. Både folk jeg har været enige og uenige med.. Og folk som.. Nåja, bare fik mig til at se lidt anderledes på tingene ..

Nogle navne som dukkede op var, Joppe, Shakir, Nelle og ikke mindst Ajita .. Alle sammen folk, der stod for noget helt andet end mig selv, men nok netop derfor, med en anderledes indgangsvinkel og syn på tingene..
Faktisk folk jeg kan savne nu og da...

Hvad med jer.. Er der nogen som I husker og mindes nu og da?? Og hvorfor??

Mvh

For en kort bemærkning..

Til toppen 
#59625 - 16/03/2006 11:39 Re: Alle vi "gamle" [Re: Kefas Ben-Adam]
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Jeg tænker også somme tider på dem, som var aktive herinde, men som af flere grunde ikke er det mere. Det er pudsigt nok også folk som Joppe, Ajita (Theological) og så også missio.

Joppe, fordi han altid var klar til at se kritisk på sin og andres tro og lære.

Ajita, fordi han bare var en ihærdig fortaler for teismen, en teisme, som gjorde at han var mere religiøs end de fleste, hvad jeg var ret betaget af.

Missio, fordi han delte ud af Evangeliet med en stor glæde og saglighed.

mvh Tau.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#59626 - 16/03/2006 20:42 Re: Alle vi "gamle" [Re: Kefas Ben-Adam]
Anonym
Anonym

Jeg savner gamle ordstyrer-andreas...

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær