Hej Machine_A
jeg er helt enig. Jeg har engang været til noget hyggeaften i Luthersk Mission, hvor Leif Andersen var med. Min mand var så heldig (heh) at komme i gruppe med Leif, og han fandt også ud af, hvor genial manden er. (Det var nogle grupper, hvor man skulle lege og diskutere forskellige ting..)
Jeg lånte engang Leif Andersens mesterværk "Gud, hvorfor sover du?", som handler om lidelsens problem. Jeg læste den i et stræk, og jeg ænsede intet omkring mig imens. Da jeg var færdig med at læse den, var den FYLDT MED NOTER overalt og på hver side næsten. Først da slog det mig, at det faktisk var en lånt bog...............øhhhhhhhhhhhhhh...godt man skrev med blyant. Jeg måtte igang med viskelæderet, kan jeg godt sige dig. Men ...den bog...den satte bare alt på plads for mig, og jeg husker stadig mange af guldkornene..ja guldkorn er egentlig forkert at sige, for HELE bogen er et stort guldkorn. Manden er intet mindre end genial. Det mener jeg helt ærligt. Og nu er jeg jo altså katolik, så det siger vist ikke så lidt..
Det var bare det, jeg lige ville fortælle.
Mvh Tau.
Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.