Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 9 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#5830 - 23/11/2002 18:06 Html i debatten
Gæsten
Bruger

Reg.: 27/10/2002
Sted: DK
Ved en evnt. indførelse af 3000 tegns-reglen, kunne det så ikke være muligt at bruge html til at henvise til andre indlæg, så man derved ikke bruger plads til citater?

Det kan vist gøres ved hjælp af tekstformattering, men det kunne være en fordel at have henvisningen i et nyt vindue.

Jeg kan endnu klare mig med 3000 tegn men andre vil nok få problemer

--- Gæsten

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#5831 - 23/11/2002 23:43 Re: Html i debatten [Re: Gæsten]
Nardus
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 17/08/2001
Sted: Brabrand
Det er faktisk allerede muligt i nogle af de fora, der kører her på Café Thomas. Du kan se, om det kan lade sig gøre ved at se på "forumoplysninger" i øverste venstre hjørne i hvert forum.

Med venlig hilsen

Kristian Lindholm

Til toppen 
#5832 - 24/11/2002 10:34 Re: Html i debatten [Re: Gæsten]
Sandheds-søger
Bruger

Reg.: 11/10/2001
Sted: Danmark
Relevante citater fra de indlæg man besvarer er en god ide. Det gælder bare om at holde "citat-forbruget" nede på et rimeligt niveau.

I nogle indlæg savner man faktisk et citat fra det indlæg der besvares. Jeg synes ikke man behøver at skulle kigge tilbage og "bladre" hver gang man læser indlæg.

Men samtidig er jeg enig i, at det er en udmærket mulighed at man også kan henvise til andre indlæg. Det kan i høj være relevant f.eks. hvis man hemviser til andre tråde eller hvis man ønsker at henvise til et større indlæg, hvor man gerne vil henvise til hele indlægget og ikke kun en bid som man citerer.

Om citater se:
http://jesusnet.dk/cafethomas/forum/showthreaded.php?Cat=&Board=red&Number=12144&page=0&view=collapsed&sb=5&o=0&fpart=

Med venlig hilsen,
Lars Peter

Til toppen 

Ordstyrer:  Nardus 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær