Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 9 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#58247 - 07/02/2006 09:13 Hjælp! IMU m.m. i Gentofte?
Anonym
Anonym

Hej!

Jeg er en Kristen fyr på 17 fra Skive, og jeg flytter efter sommerferien til Aurehøj Amtsgymnasium i Gentofte.

Er der IMU (Indre Missions Ungdom) i Gentofte, eller er der andre ungdomsforeninger man kan komme i?

Og endelig; er der nogen (som evt. kender nogen) der kan hjælpe mig med at finde et værelse i Gentofte og omegn?

Jeg har naturligvis lagt billet ind på de traditionelle søgemåder, men jeg ville da foretrække at bo hos en Kristen familie, som jeg så kunne følges med til kirke, etc.

På forhånd tak

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#58248 - 08/03/2006 22:43 Re: Hjælp! IMU m.m. i Gentofte? [Re: ]
flyver
Bruger

Reg.: 02/03/2003
Sted: Aasiaat
Hej Frels!

Jeg kender ikke nogen i Gentofte. Men hvis du ikke allerede har gjort det, synes jeg du skal kigge ind på IMU.dk der kan du helt sikkert finde ud af, hvad din nærmeste IMU bliver og evt finde en kontaktperson derfra. Hvis der ikke er IMU i nærheden, kan du altid prøve at søge efter LMU eller andre kristne ungdomsforeninger på Giraffen.dk

Mht et sted at bo, så ved jeg, at mange bruger at sætte en annonce i IMT (indre missions tidende). Prøv det!

Held og lykke!
-Flyver.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær