Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 5 gæster online.

Statistik
2506 Brugere
23 Fora
7054 Tråde
115502 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#58185 - 29/01/2006 16:59 jesus.. !?
xinni
Bruger

Reg.: 29/01/2006
jeg må indrømme jeg er ikj troende men kan da godt se der er nogen der tror på jesus eller gud eller bare kristendommen i det hele taget. Men folk der tror på gud og eller jesus prøver jo faktisk kun at finde en kilde de kan følge sig trygge ved ik . ?

Jesus er sikkert &'så en god mand at tro på &'det rr' da &'så fint nok man tror på ham. Jeq kan barr' per. ikke lide folk der qår sååå meqet op ii det så man ikke må noqet! Jeq synes selv jeq har fiint med respect til Jesus el. dem der tror på ham. MEN jeg synes det er dybt åndsvagt at tro at det er gud der har hjulpet en med forskellige ting fx med at hele et brækket ben eller gøre at man undlader at begå selvmord selvom man har det rigtig dårligt . Man er selv bossen over sine handlinger og man skal ikke give gud eller en anden skylden det er dfet værste man kan gøre og det viser lidt om hvem man er i person . !

Det er også mærkeligt at skulle tro på at gud skulle havde skabt hele universet. At han skulle kunne havde skabt alt i et menneske & alle dyr ! Jeq tror mere på at det er sket ved naturen. & at fx fødekæden er kommet ved en tilfældighed dem der har kunne spise det de havde brug for overlevede. Resten af de dyr der ikke har kunne få den mad de har haft brug for & har været stærke nok til at få uddøede. Det er min tro.

Eller når folk siger de har været døde i et par sek. & set en lang gang el. trappe tror jeg det er vejen til et nyt liv. Hva skulle man ellers? ligge i en grav i resten af .... Jeg ved ikke ? & rådne op ? Ved ikke . Jeg tror bar det er vejen til en ny fødsel & til et nyt liv .

Hilsen de to piger .. Trille&Xenia

Til toppen 
#58186 - 30/01/2006 13:19 Re: jesus.. !? [Re: xinni]
Bent
Bruger

Reg.: 30/08/2005
Hvorfor skulle Gud ikke kunne helbrede et brækket ben?
Jeg er nok en af dem som i ikke gider snakke med, jeg tror på Gud og at han stadig kan gøre store ting på vores jord ved hjælp af Helligånden, som er hans taltsmand nu.
Gud har skabt jorden til os. og der er et liv efter døden, det er op til os hvor vi vil være, vil vi leve efter Guds ord og komme i himlen, eller gå fortabelsen gang. Vi må selv vælge tror vi på det som står i Bibelen eller gøre vi ikke.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær