Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116402 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#5738 - 17/11/2002 08:30 Tro
Anonym
Anonym

Kære Venner,
Jeg gik her og troede at jeg var troende, og så faldt jeg over en bog på nettet som jeg downloadede, og læste, den hedder "Left behind", jeg vidste ikke på forhånd hvad den drejede sig om, men den drejer sig om at tiden er kommet hvor gud henter de ægte kristne op til sig, og så kommer tiden med Antikrist og hvordan de overlevende prøver at komme til den rette tro uden at gå til grunde ved at give op overfor Antikrist, og da opdagede jeg at MIN tro nok ikke var så ret enda, og det prøver jeg nu at rette op på.
Læsere der kunne ønske at læse bogen, på engelsk kan maile mig på
hannevets@nyka.dk

Til toppen 
#5739 - 17/11/2002 09:32 Re: Tro
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Kære Hanne,

Den fortolkning, du har læst i det pågældende link, er kun én af flere mulige.

Jeg tror ikke selv det er den rette, men jeg vil foreslå at du klikker ind i svararkivets side 7 på "Hvad sker ved Jesu genkomst?" hvor der er gjort omhyggeligt rede for de forskellige teksdtudlægninger.

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#5740 - 17/11/2002 11:56 Re: Tro
MDA
Bruger

Reg.: 15/06/2002
Hej Hanne!
Tak for din mail. Grunden til jeg skriver er for at fortælle dig, hvor dybt det rørte mig, da jeg læste, at du er uhelbredelig syg - og alligevel ikke klager. Du er et meget enestående eksempel på en kristen, som kun har Jesus for øje. Jeg vil meget gerne bede for dig og din fremtid.

M.v.h. MDA

Til toppen 
#5741 - 17/11/2002 13:01 Re: Tro [Re: kristina]
Anonym
Anonym

Kære Kristina,
Tak for dit svar, og det ved jag da godt, men det er nu ikke et link, det er en fiction BOG, baseret på de sidste tider, og den er på 194 sider, og den sagde i hvert fald mig noget, men nu må vi se hvad Malli siger om den.
Med de kærligste hilsener og God bless you!

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær