Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 9 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#57369 - 12/01/2006 11:20 Er du voksendøbt?
J'JayJay
Bruger

Reg.: 12/01/2006
Hej

Jeg hedder Jason Jensen og af del af en gruppe sociologistuderende der er i gang med et projekt om fælleskabet indenfor pinsekirken. Derfor leder vi efter medlemmer af pinsekirken i københavn/nordsjælland området, som er blevet voksendøbte for nylig (helst indenfor et år), der har lyst til at tale om det.
Mere specifikt er der tale om et interview der varer omkring en time, der vil blive optaget på bånd. Alle medvirkende vil selvfølgelig blive annonymiseret i rapporten.

Hvis du er interesseret så send en mail til mig på JJayJay SNABELA gmail DOT com eller send en besked til 23275051, så ringer jeg igen. Du kan selvfølgelig også ringe, men min mobil er slukket i eftermiddag/aften (torsdag) da jeg er på arbejde.

Hvis du har nogle spørgsmål, så kan du gøre en af de ovenstående, eller spørge her i forumet, så andre også kan se emnet

Vi vil være meget glade hvis der var nogle, der ville hjælpe os med en lille time af deres tid.

Indlæg her i forumet om fælleskabet i pinsekirken vil også være en god hjælp som inspiration til vore rapport.

vh
Jason

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#57370 - 14/01/2006 00:52 Re: Er du voksendøbt? [Re: J'JayJay]
carl
Bruger

Reg.: 22/08/2003
Sted: Århus
Hej J'JayJay

Citat:
Jeg hedder Jason Jensen og af del af en gruppe sociologistuderende der er i gang med et projekt om fælleskabet indenfor pinsekirken. Derfor leder vi efter medlemmer af pinsekirken i københavn/nordsjælland området, som er blevet voksendøbte for nylig (helst indenfor et år), der har lyst til at tale om det.

Citat slut.

Kommentar:
Jeg tror ikke lige det er det "rette sted" at annoncere for dette emne.

Hvorfor dog ikke spørge i de pågældende kirker i København/Nordsjællands området.
De ved helt sikkert om der er de interview emner I har brug for.
I kan sikkert finde tlf. nr og addresser i telefonbøger osv.

mvh
carl

Til toppen 
#57371 - 14/01/2006 16:46 Re: Er du voksendøbt? [Re: carl]
Til lykke! Bent
Bruger

Reg.: 30/08/2005
jeg syntes det er et godt sted at spørge om det. der er også folk fra pinsekirken der er på her. desvære bor jeg i jylland

Til toppen 
#57372 - 15/01/2006 16:26 Re: Er du voksendøbt? [Re: Bent]
carl
Bruger

Hej Bent

Jeg skrev:
Citat:
Hvorfor dog ikke spørge i de pågældende kirker i København/Nordsjællands området.
De ved helt sikkert om der er de interview emner I har brug for.
I kan sikkert finde tlf. nr og addresser i telefonbøger osv.

Kommentar:
Hvorfor dog gå over åen efter vand ?

mvh
carl

Til toppen 
#57373 - 15/01/2006 19:28 Re: Er du voksendøbt? [Re: carl]
J'JayJay
Bruger

Reg.: 12/01/2006
Hej Carl

citat:

Vi har skam også været i kirke, det er bare godt at søge så mange steder som muligt.
Strengt taget kan det gå ud over resultaterne hvis man får alle fra det samme sted. det bliver nok ikke et problem for min gruppe og jeg, men det er godt at have det som vane at søge flere steder.

Til toppen 
#57374 - 16/01/2006 12:51 Re: Er du voksendøbt? [Re: J'JayJay]
carl
Bruger

Hej

Citat:

Vi har skam også været i kirke, det er bare godt at søge så mange steder som muligt.
Strengt taget kan det gå ud over resultaterne hvis man får alle fra det samme sted. det bliver nok ikke et problem for min gruppe og jeg, men det er godt at have det som vane at søge flere steder.

Kommentar:
Jeg har arbejdet med markedanalyse i mange år, så selvfølgellig skal man alt efter opgavens art, søge sin information på ret vis.
Og eftersom I selv havde indkredset spørgsmålene til mulige respondenter i København/Nordsjælland området, så har I dermed samtidig også valgt et meget lille udsnit af mulige emner.

I øvrigt mener jeg så, at der i dette forum ikke er ret mange NYE voksendøbte Københavnere fra pinsekirkerne.
Det ses ikke her i tråden og jeg tvivler på, at I har fået ret mange henvendelser direkte.

mvh
carl

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær