Hej
Jeg hedder Jason Jensen og af del af en gruppe sociologistuderende der er i gang med et projekt om fælleskabet indenfor pinsekirken. Derfor leder vi efter medlemmer af pinsekirken i københavn/nordsjælland området, som er blevet voksendøbte for nylig (helst indenfor et år), der har lyst til at tale om det.
Mere specifikt er der tale om et interview der varer omkring en time, der vil blive optaget på bånd. Alle medvirkende vil selvfølgelig blive annonymiseret i rapporten.
Hvis du er interesseret så send en mail til mig på JJayJay SNABELA gmail DOT com eller send en besked til 23275051, så ringer jeg igen. Du kan selvfølgelig også ringe, men min mobil er slukket i eftermiddag/aften (torsdag) da jeg er på arbejde.
Hvis du har nogle spørgsmål, så kan du gøre en af de ovenstående, eller spørge her i forumet, så andre også kan se emnet

Vi vil være meget glade hvis der var nogle, der ville hjælpe os med en lille time af deres tid.
Indlæg her i forumet om fælleskabet i pinsekirken vil også være en god hjælp som inspiration til vore rapport.
vh
Jason