Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116402 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#5642 - 11/11/2002 22:08 Gud og børn
Anonym
Anonym

Jeg har samlet en håndfuld lidt sjove børneudsagn om gud som jeg synes i skal høre, håber det er ok.

Da Lise var færdig med at sy en pude til jesus og blev spurgt om hvordan hun ville få den afleveret, svarede hun > jeg tar den bare med i hånden, når jeg dør.

Thomas på fem står og kikker ud ad vinduet på femte sal sammen med mormor, Thomas spørger > hvad ville du gøre hvis du faldt ud af vinduet < og mormor svarer > jeg ville be` gud om at tage godt imod mig < Thomas kikker undrende på mormor og siger > du tror da vel ikke du falder opad ?

I børnehavekl. fortæller læreren, at gud ved alt og ser alt, seksårige Karen siger > det ved jeg da gort, for i går sagde mor til far, gud ved hvornår du får ryddet op i garaden.

Drenge ligner ikke engler, ikke engang når de smiler ( Cornelia 7 år )

En dame, jeg kender, er så kristen at det hedder religiøs, hun er lige så from som en kat.

Da børnene hørte om noah, der byggede en ark og var den eneste , der reddede sig, spurgte en af pigerne > hvorfor havde de andre ikke lyttet til vejrudsendelsen <

Menigheden er dem der holder med præsten ( Mie 8 år )

Ja hvad børn dog siger.

Gud er stor.

martin.

Til toppen 
#5643 - 12/11/2002 10:57 Re: Gud og børn [Re: ]
Esmaralda
Bruger

Reg.: 17/10/2002
Sted: Sønderjylland - Bylderup Bov
ja børn er nogen sjove nogen. Man kan ikke lade være med at grine af deres små misforståelser.

Venlig hilsen Ester Han friede os ud af mørkets magt og flyttede os over i sin elskede søns rige

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær