Jesus er MIT LIV!!! Jeg ville være død uden Ham. Jeg havde en forfærdelig drukneulykke som 2 årig.. Var under vand i en halv time.. Indtil min mormor og morfars hund fandt mig.. Det var inde i deres have i min mormors kæmpe store guldfiske bassin. Da min morfar fik mig hævet op var jeg blå i hovedet, trak ikke vejret, havde ingen puls og mit hjerte slog ikk.. Så jeg var det man kan kalde død!!! Min morfar begyndte på livreddende førstehjælp, da det ville tage 35 minutter for hjertambulancen at nå frem. Og min mormor faldt på knæ ude i haven og SKREG til Gud.. Der gik 5 minutter, 10 minutter, kvarter, 20 minutter, og min morfar gav op. Men min mormor sagde at han måtte ikke give op nu, og to sekunder efter begyndte jeg at hoste vand op få farve i kinderne osv. Og da lægen kom frem blev jeg lagt i flere uldtæpper og alligevel var min kropstemperatur 26 grader. Så lægerne var sikre på at jeg MINDST ville få lungebetændelse. men næste morgen vågnede jeg på sygehuset klokken 6(der var jeg vant til at skulle op da min mor og far arbejdede begge to) og sagde at jeg ville have morgenmad, og det skulle være jordbæryoughurt! Dette kan jeg ikke huske men det har jeg fået fortalt, og jeg er 100% på at det var Guds kraft!
Hvis jeg ikke havde kendt Gud og ikke var død ved ovenstående episode så var jeg død efter. Jeg har nemlig haft selvmordstanker og har skåret i mig selv. Det er jeg ærlig om fordi det er et overstået kapitel, og hvis ikke det havde været for Gud havde jeg nok kommet så vidt at jeg slog mig selv ihjel. Men tak Gud fordi at det ikke kom så langt! Nu bruger jeg den viden jeg selv har fået til at hjælpe andre, og er sikker på at jeg skal bruge det til noget i mit liv! TAK GUD!