Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kefas) og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#55151 - 08/12/2005 11:34 Har du ikke altid været kristen?
cakru
Bruger

Reg.: 08/12/2005
Hej alle.
Jeg er journaliststuderende på SDU i Odense. Vi har i øjeblikket til opgave at fortælle en persons (livs)historie, 'Mennesket i Fortællingen', hedder det.
Mens mine medstudernde fokuserer på at finde sørgelige historier om død og sygdom, har jeg valgt at jeg vil fortælle historien om en person, der efter at have levet et liv som ikke-kristen har fundet Gud.

Er det dig?

Vores historier bliver ikke offentliggjort, så du kan være sikker på at være anonym.
Det kommer til at foregå på den måde, at jeg interviewer dig (face to face). Det tager højst en halv til en hel time.

Jeg ved godt, at det ikke er velset, at jeg 'reklamerer' sådan på jeres forum, men jeg håber, at I forstår, at det er i god mening.

På forhånd tak.
Venlig hilsen
Carina Krúnufjall

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#55152 - 17/12/2005 23:54 Re: Har du ikke altid været kristen? [Re: cakru]
JesusFreakDK
Bruger

Reg.: 24/05/2005
Sted: Århus
Hej!

Lige to spoergsmaal:

1: Hvordan definerer du "ikke-kristen"? Mener du: "Var ateist eller tilhoerte en anden trosretning end Folkekirken", eller "Mente dengang at du var kristen, men naar du kigger tilbage, indser at det var du ikke"?

2: Er face-to-face en dealbreaker? For jeg befinder mig i oejeblikket i Israel, og der er det lidt svaert at lave et interview med en der sidder i DK

Mvh

JFDK

"Vor tro er ej på hvad som helst man kristendom vil nævne"
-Grundtvig

Til toppen 
#55153 - 21/12/2005 10:10 Re: Har du ikke altid været kristen? [Re: cakru]
Ecstatic
Bruger

Reg.: 21/11/2005
Hej Carina... Har sendt dig en privatbesked

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær