Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kefas) og 8 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#54275 - 26/11/2005 02:55 djævlens børn ??
Dunpeal
Bruger

Reg.: 17/03/2005
hvorfor er det at folk der går i sort tøj har sminke på og hører heavy metal ses på som børn af satan ??

jeg er selv en af dem og kan sige med det sammen at 2 ud af ca 20 er satanister rasten er enten kristne, intet troende eller wica

og heller ikke alle metal bands er sataniske ta manowar som eks de har intet med satanismen eller for den sags skyld kristendommen at gører men synger istedet m valhalla og vikingerne og blind guardian har mere om middelalderen og jeg kan blive ved

hvorfor dømmer i før i har lært....

hvis i ikke hører musikken hvorn kan i så vide hvad det er og hvem der er hvad og hvis i ikke snakker med os hvorn kan i så vide hvorn vi er???

vi gå i det tøj vi kan lide og hører det musik vi kan lide samme som i gør

vi er ikke satans børn ej heller er vi ren ondskab
+ dem der smader kirker og ødelægger grave er ikke satanister det er folk der ikke har fattet satanismen den sorte bibel siger at gud kan ikke findes uden satan og omvendt der skal heletiden værer balance ellers kommer kaos og ragnarok

og nej vi skær heller ikke i os selv eller er depri hele tiden den del er endelig værer med dem som hører pop vi ser måske sårn ud men igen i kender os ikke

så er jers "had" til os ikke at gå i mod hvad jers gud står for og jers bibel

og hvorn cille i selv ha det hvis de var jer der blev kaldt satanister, eller hvis folk kom op til jer og fortalte jer at hvis i var ders børn ville i få tæsk (blev faktisk sagt til mig i aalborg af en kristen)
tænk lidt over det vi er også mennesker og har samme følser som jer.....

Til toppen 
#54276 - 26/11/2005 09:37 Re: djævlens børn ?? [Re: Dunpeal]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hej Dunpeal .. jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvorfor I sminker jer som I gør, og går I det tøj I går i.

Du skriver, at det er fordi I kan lide det.
OK, fair nok, men jeg kunne godt tænke mig at forstå lidt bedre, hvad positivt du får ud af at udsætte dig for andre menneskers afstandtagen ved at se så anderledes ud?

Kan du godt lide, at der somme tider er nogen, der bliver bange for dig?

Du ved jo godt, at dit udseende vækker forargelse? Er det ikke meningen med det?
Hvorfor så egentlig blive forarget over, at nogen bliver forargede?

Hvordan tror du dit liv ville være - dit forhold til venner og familie og fremmede - hvis du så helt almindelig ud?

Er det måske bedre at være ildeset and at risikere at blive overset?

Nu må du ikke tage dette som et forhør - bare almindelig nysgerrighed - og du skal selvfølgelig kun forklare, hvis du har lyst ...

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#54277 - 26/11/2005 12:17 Re: djævlens børn ?? [Re: kristina]
Dunpeal
Bruger

jeg har da også "normalt" tøj som jeg går i men det er ikke mig jeg kan beder lide et mix af sorte, bukser trøje jakke osv osv

nu går jeg så ikke selv med sminke men de fleste går med det for at vise hvem de er inders inde nermest som en maske til ders sind

og jeg går ikke i mít tøj for at kramme folk der er endelig mange mennesker i eks aalborg der endelig er nysgerrig men ikke tør snakke med os forde de tror vi er onde og bare vil slå dem ned
men der er jo mange flere "normale" en goth punk metal og vi prøver ikke at starte en slås kamp når vi er i byen vi går på bar for at hygge os lige som jer

der er faktisk også mange børn der syndes vi er seje og vil snakke med os hehe

de fleste udtalser jeg har fået fra børn er for det meste kommen tarer til min cowboy hat (en øget kansas i sort med stjerner ) de bliver sårn helt wow se far/mor det er en cowboy og kommenteer ikke min sorte jakke og mine nitter eller at manowar drøner på fuld knald ud af mine hører telefoner jeg blejer art få et smil fra bornenes forælder så tror at min han gør det op for det sorte tøj og sårn
og mit lange hår har en grund jeg er grim med kort hår hehe har både haft karse klippet , skaldet , kase klippet med langt pande hår men langte hår er mere mig

og så skal det lige siget at jeg ikke altid har været i sort tøj har været pop og skader

og har endelig også noget andet jeg vil adde nu jeg er i gang hvis du tager en kræs af ægte metal fans så ville vi aldrig tage en pige på 13/14 med i byen og drikke hende stiv vi ville passe på hende og sører for at kun kommer uskadt hjem igen også det samme år vi er til koncerter vi passer på vores små om man vil hehe og hvis der er en det er i dorligt humør så snakker vi alle med den person så endelig er vi maget sociale

ps
har tængt på at komtakte hobro præst og få en snake med ham er noget i vil "godkende"

Til toppen 
#54278 - 27/11/2005 23:41 Re: djævlens børn ?? [Re: kristina]
JesusFreakDK
Bruger

Reg.: 24/05/2005
Sted: Århus
Nu ved jeg godt at det ikke var stilet til mig, men jeg maa altsaa indroemme at der var et eller andet der taendte af i mig da jeg laeste det svar Kristina...

Saadan som jeg ser det skal folk have lov at gaa klaedt som de vil og hoere det musik som de vil.. Hvis andre tager afstand fra dig pga. det toej du gaar i saa er det ikke hos dig problemet ligger, men hos den anden.

Det er min holdning

PS: I oevrigt findes der ogsaa kristne metal-bands...

"Vor tro er ej på hvad som helst man kristendom vil nævne"
-Grundtvig

Til toppen 
#54279 - 28/11/2005 11:16 Re: djævlens børn ?? [Re: JesusFreakDK]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hej JesusFreak, du skriver - til Dunpeal:
Hvis andre tager afstand fra dig pga. det toej du gaar i saa er det ikke hos dig problemet ligger, men hos den anden.

Selvfølgelig da! Jeg er helt enig! Og jeg selv hører heller ikke til blandt de skræmte eller forargede - kun hvis nogen truer mig med vold, men det er der jo ikke tale om her.

Men mener du ikke også, at hvis man med sit udseende og sin adfærd vælger at udtrykke sig anderledes end almindelig gængs skik og brug, så er det vel ment som et ønske om at forarge?

Fair nok, men hvis de fleste så forarges, var det så ikke det, der var meningen mon? Det var bare det, jeg var nysgerrig efter at finde ud af!

Da min egen søn var meget ung - med dreadlocks og hele det særdeles alternative udstyr - blev han smaddersur, da jeg sagde, at han var rigtig rigtig flot - - og modig!
Det var nemlig absolut ikke meningen, at jeg, hans mor, skulle synes noget i den retning!!!

Han stod jo der midt i sit drabelige provo-oprør, og så skulle jeg altså ikke komme her og være tolerant ..

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 
#54280 - 29/11/2005 18:08 Re: djævlens børn ?? [Re: kristina]
Dunpeal
Bruger

der er self nogle der går i sort tøj osv osv for at skramme folk men der er også nogle af os der går i det forde vi syndes det er flot og ikke gidder alle de farver og smykkerne er for pynt jeg går med en del vikinge smykker for at ærer mine forfæder og ders livs stil

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær