jeg har da også "normalt" tøj som jeg går i men det er ikke mig jeg kan beder lide et mix af sorte, bukser trøje jakke osv osv
nu går jeg så ikke selv med sminke men de fleste går med det for at vise hvem de er inders inde nermest som en maske til ders sind
og jeg går ikke i mít tøj for at kramme folk der er endelig mange mennesker i eks aalborg der endelig er nysgerrig men ikke tør snakke med os forde de tror vi er onde og bare vil slå dem ned
men der er jo mange flere "normale" en goth punk metal og vi prøver ikke at starte en slås kamp når vi er i byen vi går på bar for at hygge os lige som jer
der er faktisk også mange børn der syndes vi er seje og vil snakke med os hehe
de fleste udtalser jeg har fået fra børn er for det meste kommen tarer til min cowboy hat (en øget kansas i sort med stjerner

) de bliver sårn helt wow se far/mor det er en cowboy og kommenteer ikke min sorte jakke og mine nitter eller at manowar drøner på fuld knald ud af mine hører telefoner jeg blejer art få et smil fra bornenes forælder så tror at min han gør det op for det sorte tøj og sårn
og mit lange hår har en grund jeg er grim med kort hår hehe har både haft karse klippet , skaldet , kase klippet med langt pande hår men langte hår er mere mig
og så skal det lige siget at jeg ikke altid har været i sort tøj har været pop og skader
og har endelig også noget andet jeg vil adde nu jeg er i gang hvis du tager en kræs af ægte metal fans så ville vi aldrig tage en pige på 13/14 med i byen og drikke hende stiv vi ville passe på hende og sører for at kun kommer uskadt hjem igen også det samme år vi er til koncerter vi passer på vores små om man vil hehe og hvis der er en det er i dorligt humør så snakker vi alle med den person så endelig er vi maget sociale
ps
har tængt på at komtakte hobro præst og få en snake med ham er noget i vil "godkende"