Jeg har gået i flere dage og tænkt på hvad jeg skulle stille op med gud, mit højeste ønske er at komme til at være tryg hos ham. Er han et påfund? lever han virkelig? - jeg ved ikke hvad jeg skal tro. Men jeg vil indrømme at jeg allerhelst vil kunne ligge mig ned i min seng hver aften, bede til ham. Jeg tror på ham, jeg går på en kristen skole og har altid gjort det. Jeg har det godt på den skole. Folk tror nok ikke på at jeg er kristen. Måske skjuler jeg det, men det bør jeg ikke. Det en glæde at kunne prise herren. Jeg vil bare meget gerne have nogle eksempler på hvad jeg kan gøre bedre for at blive meget meget meget stærkere i troen på ham, håber der er nogle der vil skrive. I er også meget velkomne til at skrive mig en mail (annabananaskrald@hotmail.com) hvor vi kan drøfte Jesus og gud. Jeg må indrømme at jeg ikke har vildt meget forstand på det kristne. Derfor vil jeg gerne vide en masse, håber virkelig meget på der kommer nogle svar. Ville glæde mig utroligt meget. Men ellers vil jeg bare sige, pas på jer selv. Husk - i himlen er der altid en der stoler på jer.