Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 12 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#53624 - 06/11/2005 18:44 Om hvad, som sker før døden
Jonathan
Bruger

Reg.: 23/03/2005
Hej Café!
Jeg fik af vide af min svigerinde idag, at mange kort tid inden de dør ikke kan snakke. Det kom, som en overraskelse for mig, at få det, at vide idag.
Mvh. Jonathan

Glæd jer altid i Herren! Jeg siger atter: Glæd jer. Lad jeres mildhed blive kendt af alle mennesker. Herren er nær. (Filip 4,4-5)

Til toppen 
#53625 - 06/11/2005 19:08 Re: Om hvad, som sker før døden [Re: Jonathan]
Jonathan
Bruger

Reg.: 23/03/2005
Hej Café!
Er der andre her inde, som har oplevet det nedenstående?
citat:
Hej Café!
Jeg fik, at vide af min svigerinde idag, at mange kort tid inden de dør ikke kan snakke. Det kom, som en overraskelse for mig, at få det, at vide idag.
Mvh. Jonathan
Mvh. Jonathan

Glæd jer altid i Herren! Jeg siger atter: Glæd jer. Lad jeres mildhed blive kendt af alle mennesker. Herren er nær. (Filip 4,4-5)

Til toppen 
#53626 - 06/11/2005 23:50 Re: Om hvad, som sker før døden [Re: Jonathan]
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Hej Jonathan

jeg har aldrig hørt, at døende ikke skulle kunne tale. Men når man tænker på, at mange døende går ind i en slags koma, en slags søvn før døden, så giver det jo egentlig sig selv i disse tilfælde. Men at døende som er ved bevidsthed, lige før de dør ikke kan tale, det vidste jeg ikke.

Til gengæld har jeg læst flere gange, at døende kan høre lige til det sidste, og at nogen endda siges at have hørt ord, efter de har udåndet. Det har man fundet ud af, når folk er blevet genoplivet efter et hjertestop osv. Interessant egentlig.!!!

mvh Tau.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær