Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 10 gæster online.

Statistik
2506 Brugere
23 Fora
7054 Tråde
115502 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#53023 - 19/10/2005 22:58 tjah - Jesus.
gc_faith
Bruger

Reg.: 16/10/2005
Sted: Sørvad
hej folks!
(overskriften kunne jeg ikke lige lave mere fantasifuld... :-))
Jeg vil bare gerne fortælle jer alle sammen at Jesus er stor. Jeg er begyndt at kunne mærke ham gennem lovsang, før har jeg bare forsøgt at finde meningen med lovsang. Men på event i Randers, lørdag aften, stod jeg og stortudede fordi Jesus kom og rørte ved mig - er overbevist om at det var derfor. Jeg havde gået og været ked af det, pga. forskellige ting... men det endte med at jeg gav slip på det hele, og lagde det over til Gud. Tror det var første gang det lykkedes for mig at lægge det hele over til Gud. Men jeg følte mig så lettet bagefter, og det er mit ønske for dig, der måske læser det her, at du engang vil opleve det samme.
Ikke fordi oplevelsen af det betyder alt - men fordi det styrker troen - det har i hvertfald styrket min tro. Jeg har lyst til at vi alle bare skal stå og lovsynge Gud i det største kor!
jeg glæder mig sådan til at komme i himlen! nu ved jeg jo ikke med sikkerhed om jeg gør det, men tror jo på Jesus osv. så er næsten overbevist (det er bare en personlig ting jeg har, tvivl om jeg nu også kommer i himlen - ikke noget du behøver at lade dig påvirke af). og jeg håber vi mødes deroppe!

Lad mig bare sige, at selvom man kommer fra et hjem der altid har været kristent så er det altså ikke lige let at bekende kulør altid, selv overfor menigheden... jeg kan fx godt være bange for hvad de nu tænker om mig, når jeg lørdag 8 dage skal fortælle om en kristen sang til lovsangsaften/vidnesbyrd. Men så må jeg bede Jesus om styrke til at se dem alle i øjnene, og tænke at de bare burde være glade for at endnu en har fået frelsen og møde Jesus.
og så tænker du måske: hvorfor har hun det problem med andre kristne, og ikke andre "ikke-kristne"? - tjah, det er vel fordi man skal tage mod til alting - og jeg skal først til at starte med menigheden, resten af verden kommer tidsnok væltende ind over mig.
Nå, ved ikke om du forstod ret meget af dette, men mit ønske for dig er at du møder Jesus som jeg har mødt ham, og bliver overbevist om hans kærlighed, tilgivelse og frelse!

kærlig hilsen - og Guds fred!
Charlotte

Så blev man alligevel student! :-)

Til toppen 
#53024 - 27/10/2005 14:28 Re: tjah - Jesus. [Re: gc_faith]
Maijannes
Chatvært
Bruger

Reg.: 02/09/2002
Sted: Kolding
Hej Charlotte

Rigtig mange tak for dit dejlige vidnesbyrd om dit møde med Jesus, det er også trosstyrkende for os andre at høre om det, så tak endnu engang

Og så vil jeg bare sige til dig, at jeg håber at det bliver en god oplevelse for dig at vidne om den sang der betyder rigtig meget for dig, må Gud rigt velsigne dig dertil

Stort knus fra Maijannes

Jesus, blandt alle verdens røster, din er ene den som trøster!

Til toppen 
#53025 - 28/10/2005 18:39 Re: tjah - Jesus. [Re: gc_faith]
Kefas Ben-Adam
Bruger

Reg.: 05/06/2003
Sted: København

Tror nu ikke du skal være bange for at dele det med de andre kristne.. Min oplevelse med kristne er, at de er temmeligt forstående og glade for når andre deler deres overbevisning.. Også selvom du er vokset op i en kristen familie ..

Så fat mod og slap af.. De skal nok tage godt imod det ..

Mvh

Ps. Og så føler jeg med dig... Randers er absolut ikke den nemmeste by, at være noget der ikke ses som normalt...

For en kort bemærkning..

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær