Menu
Hvem er online
1 registrerede (Kristenliv) og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7155 Tråde
116402 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#52548 - 07/10/2005 11:15 Hjælp
Anonym
Anonym

Halløj
Vi er 5 personer der lave et projekt om kristendommen i kristendom. Så vi ville blive glade hvis i ville hjælpe ved at enten besvare et af spørgsmålene eller henvise til nogle tekster som kan.

1. Hvad/hvem tror kristne på?
2. Hvilke værdier hviler på kristendommen?
3. Hvilke traditoner har kristne?
4. Hvilke ritualer har kristendommen?
5. Hvilken livsopfattelse har kristne?
6. Findes der forskellige trosretninger inden for kristendommen?
7. Hvordan frholder kristne sig til døden?
8. Hvordan forholder kristne sig til livet(fødslen)

På forhånd tak.

MVH. Michael, Jesper, Peter, Sarah, og Nicolaj

Til toppen 
#52549 - 07/10/2005 13:03 Re: Hjælp [Re: ]
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Hej med jer

Hm - I kunne vist lige så godt have skrevet: Jeg vil gerne vide alt om kristendommen?

Men jeg går ud fra, at det er jer selv, der skal løse opgaven, så derfor vil jeg ikke besvare spørgsmålene for jer

Jeg kan iøvrigt heller ikke. Dels er jeres spørgsmål for omfattende og generelle, og dels vil svarene være meget forskellige alt efter hvem du spørger.

Men fortvivl ikke. I er alligevel kommet til det rette sted. Hvis I begynder at søge rundt i de mange hundrede artikler og svar, som ligger på JesusNet, så vil I kunne finde nogle brugbare svar på de fleste af jeres spørgsmål. Og har I så nogle mere konkrete spørgsmål, som I ikke kan finde svar på, så er I meget velkommen til at vende tilbage med dem.

Go arbejdslyst!

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær