1 registrerede (tau) og
12
gæster online.
|
2536 Brugere
23 Fora
7154 Tråde
116398 Indlæg |
|
#50561 - 15/09/2005 07:49
Re: Gilgamesh fra Sinear
|
Anonym
Anonym
|
citat: GT består faktuelt kun af myter og andet ikke historisk. Det er kendsgerning - med mindre du har andre oplysninger. Og den "kendsgerning" kan du selvfølgelig dokumentere, ikke sandt?
|
|
Til toppen
|
|
|
#50562 - 15/09/2005 10:30
|
Anonym
Anonym
|
citat: Evolutionisten: GT består faktuelt kun af myter og andet ikke historisk. Det er kendsgerning - med mindre du har andre oplysninger.
citat: AFA: Og den "kendsgerning" kan du selvfølgelig dokumentere, ikke sandt?
Med mindre du og flere andre debattører, som jeg har spurgt, har andre oplysninger, så vil jeg betragte det som faktuelt, at GT består af myter og andet ikke historisk, ja.
Synes du i øvrigt ikke selv, at det er tankevækkende, at du kræver dokumentation af andre - men stort set ikke selv leverer dokumentation for dine påstande?
Dine debatter fremtræder i øjeblikket primært som rent mundhuggeri.
|
|
Til toppen
|
|
|
#50563 - 15/09/2005 11:39
|
Anonym
Anonym
|
citat: Med mindre du og flere andre debattører, som jeg har spurgt, har andre oplysninger, så vil jeg betragte det som faktuelt, at GT består af myter og andet ikke historisk, ja. Så det er altså bare en påstand uden dokumentation du fremfører! - tja, det tages så til efterretning.
|
|
Til toppen
|
|
|
#50564 - 15/09/2005 12:48
|
Anonym
Anonym
|
citat: citat: Evolutionisten: Med mindre du og flere andre debattører, som jeg har spurgt, har andre oplysninger, så vil jeg betragte det som faktuelt, at GT består af myter og andet ikke historisk, ja.
AFA: Så det er altså bare en påstand uden dokumentation du fremfører! - tja, det tages så til efterretning.
Ja, det er en påstand uden anden dokumentation end dine og andre kristne debattørers manglende svar.
Men bemærk venligst, at min påstand er fremkaldt af påstande fra kristne debattører om GT's historicitet.
Ingen kunne imidlertid henvise til samtidige uafhængige kilder, der omtaler forfatterne af GT eller begivenheder, som disse ukendte forfattere beskriver.
Da bibetro kristne må være de nærmeste til at kende den bog, som de bygger deres tro på, går jeg ud fra, at de bedst ville kunne korrigere/afvise min påstand.
Det kan de tilsyneladende ikke!
Det kan du tilsyneladende ikke!
Sådan er dét!
|
|
Til toppen
|
|
|
|