Jeg hørte i dag i radioen, at der er nogle, som hører stemmer. Onde stemmer, som siger, at du ikke er værdifuld.
Jeg vil meget gerne opfordre alle som hører lignende stemmer, at tale med Jesus. Råb til ham og bed ham om at befri dig fra sådanne stemmer. De onde stemmer vil da få med deres overmand at gøre, for han har vundet over døden. De onde stemmer ved præcist, hvor stor magt Jesus har, og derfor vil de gøre alt, for at få dig væk fra den idé. Råb til Jesus om hjælp!
Du er værdifuld og bliver nødt til at tvivle på de onde stemmer. Kan det passe, det hvad de siger? Hvilken ret har de til at sige, at du er værdifuld. Du er aldeles ikke uden værdi. Det vil du aldrig nogensinde være, for du er skabt af Gud.
Måske kan du ikke sige/udtale Jesu navn, så man kan høre det pga. af de onde stemmers påvirkning og magt over dig. Men råb til Jesus i dine tanker - han er den eneste, der kan læse tanker - det kan Satan ikke.
DU ER VÆRDIFULD!!!
Jesus siger et sted i Bibelen: "Kald på mig på nødens dag, jeg vil udfri dig og du skal ære mig".
Rigtig mange tak for dit dejlige indlæg, det er jo så sandt at vi er værdifulde for Gud. I Es. 43, 1-4 hedder det jo blandt andet: Du er værdifuld i mine øjne, højt agtet og jeg elsker dig!!
Disse vers er nok de mest "slidte" i min bibel, jeg henter ofte styrke derfra fordi jeg godt kan føle mig værdiløs, det tror jeg vi alle kan og gør engang imellem, men vi HAR værdi for Gud, så stor værdi at han ofrede Jesus for os, det er ufattelig stort, men ikke desto mindre sandt
Så lad os da trøste hinanden med disse ord
Maijannes
Jesus, blandt alle verdens røster, din er ene den som trøster!
Ja, vi må blive ved med at minde hinanden om i ord eller handling, at alle mennesker er noget værdifuldt for Gud, og hans ord har magt.
Anne Lise & Peter Madsen har i deres bog "De vender hjem som trækfuglene" netop skrevet, at: "Gud ser nøje på den enkelte af sine skabninger. Vi er ikke blot et nummer, som verden stræber efter at gøre os til, men vi er unike, enere, som Han regner med!"