Jeg troede at Jesus kom tilbage i vores tid. Nu satser jeg på at blive en gammel mand. Det var en svær kamel at sluge men nu går det bedre.
Man skal huske på sin skaber mens man er ung og trods mine 41 år føler jeg mig stadig ung. Det var dog en kæmpe skuffelse for mig at Jesus ikke kommer tilbage mens vi kan tygge smør. For jeg var bange for at det hele skulle ske at være løgn, og at bibelen bare er en bog som alle andre. Men det tror jeg nu ikke det er. Det er Guds budskab til os mennesker. Og bibelen beskriver meget godt det at være menneske i nutidens malstrøm. Jeg synes den er aktuel.
Til gengæld fordi Jesus ikke kommer tilbage, tager jeg mig den frihed......tager jeg mig den frihed at fejre hver eneste nytårsaften der måtte være tilbage i mit liv, på behørig vis og det foregår med både hash og spiritus. Ja det er jeg ligeglad med. At nogen så vil kalde mig fortabt og hvad de ellers kan finde på er jeg kold overfor, for jeg har den vilje at jeg kan sige til mig selv at det kun er nytårsaften jeg opfører mig sådan. Resten af året lever jeg i cølibat