Jeg læste herinde om en der spurgte om muslimer var satans sorte engle?
Og til det blev der svaret nej, i det vi alle er medmennesker men afligevel blev der senere i svaret sagt at de skulle bekæmpes,men det er sådan set irellevant for jeg har min egen teori ang. "satans sorte engle" .Ifølge min overbevisning er den bedste måde satan kan håne gud på, at få hans "får"til at skade sig selv og deres medmennesker igennem guds navn...........dvs nu er jeg ikke så skarp til det med relligion ovs. men jeg ved at der er masser af tro´s retninger hvor folk går og skader sig selv med pisk,stikken ting igennem sig og Hvis der er en satan og en gud må det da være en torn i øjet på gud at se hans får gå og skade/bekrige hianden igennem det de tror er guds navn og det er da fremragende/modbydelig/efekttiv krigsførelse fra satans side.
Mit svar til svaret til spørgsmålet om muslimer var satans sorte engle er:Det er de nok men de ved ikke bedre men lad hver med at bekrige dem og andre da, det sidste gud ønsker er vel at vi skal skade hianden, lad folk tro hvad de vil for i sidste ende skal han nok selv sortere fra.........................