Hej alle sammen !
Nu har jeg godt nok ikke været på her i meget lang tid, så det kan være, at man har været inde på noget om det her med kristne og muslimer - Så må I jo have mig undskyldt, for jeg kan ikke overkomme så meget, som mange af jer her på Jesus Net kan - det er altså bare helt utroligt!
Nå, men nu til sagen:
Jeg tror altså et eller andet sted, at det må være en særlig slags onde mennesker, der opfordrer til terror. Det er jo både inden for muslimerne og også de kristne, der er tale om det fænomen. Har det noget med det der med fundamentalisme at gøre? Ellers forstår jeg altså ikke, hvorfor det netop er dem, der opfordrer til terror rundt omkring og også udfører den...
Det er bare utroligt, hvad det er i deres religion, der fører til det. Er der nogen af jer, der kan forklare mig det?
Det lader jo til, at det er FUNDAMENTALSTERNE, der er de værste, men det er vel også dem, der laver mest rav i den inden for alle de forskellige religioner - eller hvad?
Men jeg synes nu nok, at det er lige groft nok, når en radio beskylder alle muslimer for at være skyld i terroren - det er i hvert fald ikke alle kristne , der er skyld i det, der foregår i Irland! Kristus prædikede KÆRLIGHED!!