Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#48992 - 28/07/2005 16:54 Gud helbreder gennem medicin.
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Café,

det er nu længe siden, jeg led af svær dødsangst. Jeg har stadig sygdommen, som er erklæret for kronisk (livsvarig), men medicinen har fået bugt med symptomerne, så jeg nu er nærmest symptomfri. Jeg nyder livet og går bare hjemme og hygger mig. Jeg skal snart i fleksjob 12 timer om ugen, og det glæder jeg mig til.

Ja, jeg ville lige følge op på mit sidste indlæg, hvor jeg havde det meget svært. Jeg ville gerne opmuntre Jer, og fortælle Jer at Gud har grebet ind i mit liv gennem medicinen og måske også som svar på bøn.

mvh Tau. :)

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#48993 - 01/08/2005 13:45 Re: Gud helbreder gennem medicin. [Re: tau]
Maijannes
Chatvært
Bruger

Reg.: 02/09/2002
Sted: Kolding
Kære Tau

Det glæder jeg mig rigtig meget over at høre, Gud ER god og suveræn til at gribe ind i de mest umulige situationer, også via medicin, det er der god grund til at takke ham for. Må Gud fortsat rigt velsigne dig :) :)

Maijannes

Jesus, blandt alle verdens røster, din er ene den som trøster!

Til toppen 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær