Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#48793 - 21/07/2005 12:07 Se sandheden i øjnene
Anonym
Anonym

I går sendte jeg et indlæg. Der gik ikke mere end en dag og så var der allerede nogle som (undskyld udtrykket) havde fået ondt i røven! Hvor er det barnligt og lavt.
Nå jeg spørger, hvorfor man ikke bare fortæller ALT fra Bibelen, i stedet for at skære alle de "beskidte" tekster væk, så forventer jeg et svar. Det kan da godt være at jeg gik lidt over stregen med at bruge det "farlige" ord: Knebbe. Det mener jeg ikke selv. Når folk alligevel har så travlt med at forklare at Bibelen er skrevet af Gud og at man derfor skal tage den alvorligt, så er det da klart at jeg reagerer sådan.
Sådan som jeg ser det, så har jeg ramt et ømt punkt. Og det kan jeg da egentlig godt forstå. Slutningen på Noas ark-historien og beretningen om Lots to piger er bestemt ikke at være stolt over.
Men det er lige præcis det jeg mener. Det er jo trods alt mennesker der har skrvet Bibelen og derfor synes jeg at man enten bør tie stille med at hele bibelen er Guds ord eller simpelthen fortælle alt.

Nå, jeg håber i forstår min tankegang.

Med venlig hilsen

Jeppe Christensen

Til toppen 
#48794 - 21/07/2005 12:11 Min fejl: Det var ikke blevet slettet alligevel
Anonym
Anonym

Nej nej nej.....
AAARGH hvor føler jeg mig dum.
Den var jo ikke blevet slettet. Det må i virkelig undskylde.
Da jeg loggede ind var den der ikke og derfor skrev jeg følgende brev. Da jeg gik tilbage til de andre indlæg var den på mystisk vis dukket op igen.

Venlig hilsen Jeppe Christensen

Til toppen 
#48795 - 21/07/2005 14:03 Re: Se selv sandheden i øjnene og læs bibelen
carl
Bruger

Reg.: 22/08/2003
Sted: Århus
Hej Jeppe

Citat:
I går sendte jeg et indlæg. Der gik ikke mere end en dag og så var der allerede nogle som (undskyld udtrykket) havde fået ondt i røven! Hvor er det barnligt og lavt.
Citat slut.

Kommentar:
Havde du virkelig forventet at ingen ville give dig et gensvar ?
Hvorfor skriver du så et indlæg ?
Og så kan du iøvrigt heller ikke stave det "frække" ord på ordenligt dansk. Fy da, da.

Citat:
Sådan som jeg ser det, så har jeg ramt et ømt punkt. Og det kan jeg da egentlig godt forstå. Slutningen på Noas ark-historien og beretningen om Lots to piger er bestemt ikke at være stolt over.
Men det er lige præcis det jeg mener. Det er jo trods alt mennesker der har skrvet Bibelen og derfor synes jeg at man enten bør tie stille med at hele bibelen er Guds ord eller simpelthen fortælle alt.
Citat slut.

Kommentar:
Ok, nej, et ømt punkt, nej, jeg garanterer dig for at de fleste der skriver indlæg her er velbevandret i bibelens indhold.
Tie stille eller fortælle alt.

Jamen, det hele står jo i bibelen så du kan jo selv læse teksten, mere svært er det faktisk ikke.
Istedet for at misbruge spalteplads her i Giraffen burde du stille nogle konkrete spørgsmål.

God læselyst.

mvh
carl

Til toppen 
#48796 - 21/07/2005 20:39 Re: Min fejl: Det var ikke blevet slettet alligevel
AnnePande
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 13/08/2002
Sted: Århus, Danmark
Hej Jeppe.

Mente du, da du skrev, at nogen havde fået ondt "et vist sted", at du troede, at det var blevet slettet? Eller var det de svar, du fik, du mente?
På det 2. indlæg her i tråden tyder det på det sidste. Jeg ved ikke, hvorfor du ikke kunne se dit indlæg i første omgang, men det er i orden - vi kan alle komme til at lave fejl.

Håber du fik et (eller flere) svar, du kunne bruge, i den anden tråd. Noget ømt punkt er der ikke tale om, som det forhåbentlig har vist sig i svarene.

Mvh. Anne.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær