Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#48635 - 18/07/2005 21:25 Ny debattør ;)
Anonym
Anonym

Jeg besluttede at oprette mig som bruger her på JesusNet for at udvide min horisont, og mine grundlag for holdninger og meninger om religiøse og ikke-religiøse punkter og prikker.
Det skal siges at jeg er hedensk og praktiserende heks og energiarbejder, men jeg håber at i vil tage så godt imod mig her som i gør mig kristne brugere. på forhånd tak
Jeg håber på at kunne diskutere og debattere fornuftigt og sagligt med jer, jeg vil i hvert fald gå ind i hver debat med et åbent sind - tror på i vil gøre det samme.

Venligst, Poia

Til toppen 
#48636 - 18/07/2005 22:03 Re: Ny debattør ;)
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Hej Poia

velkommen til Cafe Thomas.
Selvfølgelig vil vi tage godt imod dig, men du må nok være forberedt på, at du er i blandt mennesker, som grundlæggende er uenige med dig i mange ting.

Tag bare din signatur..vi kristne mener jo, at det er vigtigt, at man ikke sammenblander Skaber med skabningen. Vi tror, at Skaberen (Gud, JHVH) er almægtig og alt det der, og det er vi som mennesker ikke. Men vi er skabt i Hans billede, og vi er skabt, som vi skal være. Vi er underfuldt skabt, agtet og højt elskede af Ham (Gud).

Velkommen i debat. Ser frem til måske at mødes med dig der.

mvh Tau.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#48637 - 18/07/2005 22:14 Re: Ny debattør ;)
Anonym
Anonym

Hej Tau
Tak for velkomsten
Ja, er godt klar over det, men normalt ser jeg det ikke som et problem at folk er uenige med mig - mere som en slags... bekræftelse af livet og mine egne holdninger. Og jeg er selvfølgelig mere end villig til at diskutere alt mellem himmel og jord her med jer, jo derfor jeg er her
Min signatur er meget hedensk, ja. Men det er en stor del af mig, og jeg synes netop denne sætning danner grundlaget for mange af mine holdninger. jeg ser det guddommelige i alt. I naturen, i migselv, i både det onde og det gode (da det saber en balance), i dig og i mig, i kristendom, islam og heksekunst. Alt hvad verden indeholder er guddommeligt.

/Poia

Til toppen 
#48638 - 19/07/2005 07:28 Re: Ny debattør ;)
Kefas Ben-Adam
Bruger

Reg.: 05/06/2003
Sted: København

Hej og velkommen til

Det skal siges at jeg er hedensk og praktiserende heks og energiarbejder

Det er da en blanding, der må være muligheder for alternativ energi i

Anyway, så skal det jo nok blive spændene at se hvad du kan bidrage med.. De er generelt ret flinke, åbne og imødekomne herinde (i modsætning til andre steder) og ikke bange for at forholde sig til selv kritiske spørgsmål.. Så længe man viser respekt for deres tro og holdning (hvilket jo bør være en selvfølge)..

Mvh

For en kort bemærkning..

Til toppen 
#48639 - 27/07/2005 13:26 Re: Ny debattør ;)
Carlo
Bruger

Reg.: 29/04/2002
Sted: Hvidovre
Hej Poia

Det skal siges at jeg er hedensk og praktiserende heks og energiarbejder, ..........

Så har du antageligt nogle opfattelser af, at du har overnaturlige evner eller du tror på en overnaturlig eksistens. Kunne du ikke levere noget håndgribelig støtte for at det forholder sig sådan. Vi er mange der er nysgerrige.

Carlo

Militant forkyndende og missionerende ateist.

Til toppen 
#48640 - 27/07/2005 13:56 Re: Ny debattør ;)
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Hej Poia

hvad er en energi-arbejder??? Jeg har aldrig hørt udtrykket før, så derfor spørger jeg lidt dumt måske..

De bedste hilsener
Tau.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær