Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#484 - 31/10/2001 21:27 Max Lucado: Han gjorde det for dig.
Christian81
Bruger

Reg.: 22/10/2001
Sted: Brabrand
Hejsa på Jesusnet.
Jeg skriver lige en lille hilsen her, da jeg gerne vil sige mange tak for den bog man kan bestille her "Han gjorde det for dig" af Max Lucado.
Jeg er utrolig glad for at have læst den, den sætter en utrolig bevægende historie ind i perspektiv til Guds hengivenhed til mennesket.
For første gang i mange år, fældede jeg een tåre, ved at læse/føle noget smukt...
Dette er en absolut anbefalelse af den, og et ydmygt tak for at i deler den med os her på Jesusnet.

I sandhed, Gud er stor.

Kærlig Hilsen
Christian Henriksen

Ps. Se her, for at finde bogen, samt 3 kapitler online: http://jesusnet.dk/budskab/hangjordedet.php

Til toppen 
#485 - 17/10/2005 15:40 Re: Max Lucado: Han gjorde det for dig. [Re: Christian81]
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Hej Christian

har du også læst de andre bøger i serien?

1# Når Gud hvisker dit navn.

2# Gud kom nær.

3# Han flytter stadig sten.

(4# Han valgte naglerne. )

De er mindst lige så gode, og man føler virkelig, som der står på den ene, at man kan "lugte savsmuldet i tømrerværkstedet". Det er virkelig gode bøger. Man er ikke den samme, når man har læst dem.

Det er eksempler på ikke katolsk litteratur, som jeg gerne læser. Jeg faldt over dem på lohses hjemmeside, og der blev jeg helt begejstret over korte uddrag af bagsidens ord. Jeg købte dem allesammen, og jeg har ikke fortrudt et sekund. De er pengene og tiden værd. Man kan endvidere læse dem flere gange, fordi man hver gang opdager noget nyt.
De er skrevet i små korte kapitler, så man kan læse, også når man ikke har så lang tid. Det er smart.

mvh Tau.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær