Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#4530 - 08/09/2002 09:25 Lovprisning.
MDA
Bruger

Reg.: 15/06/2002
Hej!
Ville det ikke være dejligt, hvis vi i alle vore kirker arrangerede flere "lovprisningstræf"? Lovprisning har stor magt. Jeg har et sted læst, at: "Gud bruger vores lovprisning som et vidnesbyrd om hans visdom og magt for engle og dæmoner.... Vore lovprisningsord når længere, end vi kan forestille os. Der findes sejr i lovprisning. Mørkets rige gyser ved lyden af den, og vor tilbedelse af Herren breder sig som ringe i vandet gennem hele Himlen og Helvede. Djævle spredes, og fæstninger knuses." Mit ønske er, at vi ville bruge lovprisningsarrangementer som et supplement til gudstjenesterne. Måske en aften i hver måned. Der findes mange mennesker, som elsker at synge, selvom de ikke tror på Jesus. Håber, at der er flere, som har samme ønske.
M.v.h. MDA

Til toppen 
Hold dig ajour med JesusNet.dk
#4531 - 10/09/2002 18:32 Re: Lovprisning. [Re: MDA]
MDA
Bruger

Reg.: 15/06/2002
Hej!
Det er ikke fordi, jeg vil svar på mit eget indlæg, men bare en lille tilføjelse:
"Vores enkle lovprisning glæder universets Herre....Jo mere vi ser hen til vor Herre Jesus i vort livs dage og timer, jo mere begynder vi faktisk at ligne ham. Jo mere vi tilbringer med at prise hans herlige navn, jo mere begynder hans herlighed at gennemsyre vort liv".
M.v.h. MDA

Til toppen 
#4532 - 10/09/2002 18:34 Re: Lovprisning. [Re: MDA]
serner
Bruger

Reg.: 07/08/2002
Sted: Kolding
Amén
-Serner

at kende Ham og gøre Ham kendt......

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær