Kære ven
Jeg kan sandelig godt forstå din fortvivlelse og dit ønske om at få vendt den spiral af ulykke og sygdom som du og din familie er ramt af. Vi må alle sammen bære lidt af tilværelsens dårligdomme, men det virker så uretfærdigt at nogle mennesker bliver ramt så meget hårdere end andre.
Jeg kan ikke love dig at kirken eller den kristne tro kan løse dine problemer eller uden videre give dig et bedre liv. Men jeg kan love dig, at i troen på Gud og på hans magt og omsorg, finder du en kraft og en hjælp til at sætte dit liv ind i et helt andet positivt perspektiv.
Troen på Gud giver os ikke svar på hvorfor tingene sker omkring os eller hvorfor det onde rammer så uretfærdigt og meningsløst. Men troen på Gud giver os svar på hvordan vi skal komme videre og hvordan vi engang helt skal befries fra død og ulykke - nemlig på den nyskabte himmelske jord. Troen på Gud giver trøst og håb. Og giver en tro på at mit liv trods har en mening og værdi som er værd at kæmpe for. Denne tro kan forhåbentligt også værfe med til at bryde det negative mønster som du oplever i dit liv.
Jeg vil gerne indbyde dig til at lære Jesus at kende - han som er den kristne tros hovedperson. Du kan fx henvende dig gennem vores
Personlig kontakt her på JesusNet. Så vil vi forsøge at formidle den hjælp til dig som du og dine børn har brug for.