Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 6 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#4521 - 04/09/2002 20:52 Slet skjult reklame?!?
Jihad
Bruger

Reg.: 04/09/2002
Hej med jer,

Dette er mit første indlæg på denne, ellers fine, hjemmeside. Men der er dog een ting som ikke bare irriterer mig -- men også efterlader en temmelig grim smag i munden.

Nu bor jeg i København, og her har vi gået et ny, stort og flot superkapitalistisk shoppingcenter, så folk fra whiskeybæltet har et sted at komme af med deres penge. Det er som sådan godt nok men, at jeg skal finde bemeldte Fisketorvet's logo plastret op overalt på Jesusnets sider som en form for subliminal hjernevask mens man læser om guds ord, er simpelthen bare for meget.

Tak for en flot og inspirerende hjemmeside, det er rart at vide, at der er så mange aktive kristne derude.

På forhånd tak.

Mange hilsner fra
Rejner Gyldenhvand

Til toppen 
#4522 - 04/09/2002 21:31 Re: Slet skjult reklame?!? [Re: Jihad]
Pindis
Bruger

Reg.: 04/09/2002
Godt...

Jeg vil forsøge at svare på dit indlæg så sobert og subjektivt som muligt.

Som du rigtigt nok skriver Rejner, så er det nærliggende at tro at JesusNet.DK har brudt det Herrens 8' bud, MEN, efter grundigt at have stirret på logoet fra fisketorvets hjemmeside i mere end to timer, mener jeg helt bestemt at kunne ane linjerne fra en Bosch Bænkhøvl (muligvis model 123E - den med forlængerledning i asbest, Det 'Leth afsnit 23), så som du nok kan se nu, kan der ikke være tale om ran.
Dog kan jeg bekræfte at JesusNet's logo rent faktisk ER en fisk - formodentlig samme art som Herren Jesus konsumerede den aften for længe-længe-længe siden, sammen med noget rødkål. (mener jeg, har ikke været så aktivt med læseriet for nyligt - Herren straffe mig) Ifølge et program jeg så på Discovery er det en art skidtfisk, sandsynligvis en slags sardin som kun eksisterede i Jerusalem og omegn men som nu er uddød. På mirakuløs (!) vis er beviserne for dens eksistens bortkommet over årene. Teorierne er vidtrækkende, men de fleste går på at fisken simpelthen er udvandret til mere rolige farvande, hvorefter signalet røg fra TeleDanmark til tv'et.

Jeg håber det dulmer din smerte og kaster syn for sagen,

Mange kristne hilsner,

Søster Pav E. Pindis

Nej det er ikke grønsager, jeg er født sådan!

Til toppen 
#4523 - 05/09/2002 11:19 Re: Slet skjult reklame?!? [Re: Jihad]
serner
Bruger

Reg.: 07/08/2002
Sted: Kolding
hey og velkommen til

hæhæhæhæhæhæhæ
nej jeg tror ikke fisken er en reklame for Fisketorvet.
det er snarere fisketorvet der reklamerer for kristendommen!!! så vi kan jo glæde os over at kapitalisterne får lov til at kigge på et kristendomssymbol mens de smæsker sig i materielle goder.

under de første kristenforfølgelser blev fisken et hemmeligt tegn for de kristne så de kunne finde hinanden. på græsk hedder fisk Ichthus og hvert bogstav står for disse ord: Iesu Xristu Theos hUios Såser som betyder Jesus Kristus Guds Søn Frelseren

Guds fred!!!
-Serner

at kende Ham og gøre Ham kendt......

Til toppen 
#4524 - 18/09/2002 17:53 Re: Slet skjult reklame?!? [Re: Jihad]
Anonym
Anonym

Hvis du forbinder fisken her på JN med Fisketorvet, så må der være lidt galt med dit syn. Fisketorvet er kun en halv fisk, meget mere blød og moderne i streget, mens fisken på JN kun er brugt til at lægge bag ved logoet - for at symbolisere, at det er et kristent site.

At det så giver dig associationer til Fisketorvet, det kan jeg kun beklage.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær