Godt...
Jeg vil forsøge at svare på dit indlæg så sobert og subjektivt som muligt.
Som du rigtigt nok skriver Rejner, så er det nærliggende at tro at JesusNet.DK har brudt det Herrens 8' bud, MEN, efter grundigt at have stirret på logoet fra fisketorvets hjemmeside i mere end to timer, mener jeg helt bestemt at kunne ane linjerne fra en Bosch Bænkhøvl (muligvis model 123E - den med forlængerledning i asbest, Det 'Leth afsnit 23), så som du nok kan se nu, kan der ikke være tale om ran.
Dog kan jeg bekræfte at JesusNet's logo rent faktisk ER en fisk - formodentlig samme art som Herren Jesus konsumerede den aften for længe-længe-længe siden, sammen med noget rødkål. (mener jeg, har ikke været så aktivt med læseriet for nyligt - Herren straffe mig) Ifølge et program jeg så på Discovery er det en art skidtfisk, sandsynligvis en slags sardin som kun eksisterede i Jerusalem og omegn men som nu er uddød. På mirakuløs (!) vis er beviserne for dens eksistens bortkommet over årene. Teorierne er vidtrækkende, men de fleste går på at fisken simpelthen er udvandret til mere rolige farvande, hvorefter signalet røg fra TeleDanmark til tv'et.
Jeg håber det dulmer din smerte og kaster syn for sagen,
Mange kristne hilsner,
Søster Pav E. Pindis
Nej det er ikke grønsager, jeg er født sådan!