Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 3 gæster online.

Statistik
2619 Brugere
23 Fora
7464 Tråde
119492 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#44936 - 01/04/2005 21:44 Bøn for pave Johannes Paul II
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Kære medkristne

i denne, for os katolikker, så svære tid, vil jeg gerne opfordre jer til at bede for paven. Ikke om helbredelse, nej, for Vatikanet siger, at han er døende og lige på nippet til at dø, men for at Gud vil tage imod ham i sit Rige. Det er jeg overbevist om, at han vil, men bed alligevel for det, hvis I vil, tak.

Guds fred,
Tau.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#44937 - 04/04/2005 11:59 Re: Bøn for pave Johannes Paul II [Re: tau]
Maijannes
Chatvært
Bruger

Reg.: 02/09/2002
Sted: Kolding
Hej Tau

Det gjorde jeg også, og fulgte i weekenden opmærksomt med i hvad der skete med ham. Mit ønske og bøn var at han måtte få fred i løbet af weekenden og det fik han heldigvis også. Jeg er overbevist om, at som Guds tjener gik han også hjem til Gud og der skal vi alle se ham igen.
Nu beder jeg om, at kardinalerne må få visdom og nåde til at vælge den nye pave, det gør jeg også selvom jeg ikke er katolik.

Maijannes

Jesus, blandt alle verdens røster, din er ene den som trøster!

Til toppen 
#44938 - 09/04/2005 16:56 Re: Bøn for pave Johannes Paul II [Re: Maijannes]
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Hej Maijannes

tak for forbønnen!!! Paven vil, ledsaget af alle de troendes bønner, nu se og røre ved Gud, som en af kardinalerne sagde det.

Jeg beder også om, at de forsamlede kardinaler sammen med Helligånden må få visdom til at vælge den nye pave og tak for dine ønsker om dette.

Mvh Tau.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2013 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær