Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 8 gæster online.

Statistik
2628 Brugere
23 Fora
7488 Tråde
119649 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#44414 - 22/03/2005 01:20 hej andepande hvorfor kan jeg ik poste jeg er for?
Anonym
Anonym

hej annepande

jeg hedder janus og er lige blevet ny medlem på jesusnet og jeg syns faktisk li at jeg sage en go diskution om bjowulf - men den forsvant

hvorfor? :forviret:

hilsen janus.

Til toppen 
#44415 - 22/03/2005 01:21 Re: hej andepande hvorfor kan jeg ik poste jeg er [Re: ]
Anonym
Anonym

den virkede hvorffor?

hilsen janus

Til toppen 
#44416 - 23/03/2005 12:49 Re: hej andepande hvorfor kan jeg ik poste jeg er for? [Re: ]
AnnePande
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 13/08/2002
Sted: Århus, Danmark
Hej Janus, velkommen til!

Jeg ved ikke hvad der kan være sket. Var det et enkelt indlæg, du var ved at skrive, der forsvandt?
Jeg har selv oplevet noget lignende, da jeg kom til at trykke på noget forkert undervejs, så måske var det det?
Men jeg har ikke så meget styr på det tekniske. Hvis problemet dukker op igen, så skriv til forummet Ris, ros og hjælp.
Det ser jo ud til at det gik bedre med det næste du skrev, så prøv bare igen med at skrive det, du gerne ville. (Ved ikke, hvem eller hvad Bjowulf er?)
Men jeg er her ikke så meget i påskeferien, men så er jeg tilbage igen bagefter.

Mvh. Anne.

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2013 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær