Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#43676 - 24/02/2005 10:41 At opbygge
GodFollower
Bruger

Reg.: 24/02/2005
Hej Jesusnet.dk

Jeg har nu studeret og og kigget jeres forum igennem og blev enig med mig selv om at jeg måtte dele det her med jer.

Jeg er ikke intereseret i at starte en diskussion, det er mere for lige at give jer en reminder... Tænk lidt over dette:

2 Tim, 2,14 og 23

"Det skal du minde alle om,
og du skal for Guds ansigt indskærpe dem ikke at indlade sig i ordkløverier,
som ikke er til nogen nytte,
men kun til ulykke for tilhørerne [...] Hold dig fra de tåbelige og hidsige diskussioner; du ved, at de kun fører til stridigheder, og en Herrens tjener skal ikke strides med nogen."

Det jeg mener er at der er så mange meningsløse diskussioner herinde, hvad er målet med dem?

Tjener du dig selv(mennesket) eller tjener du Herren ved dem?

Jeg bliver ked af at se så mange indlæg som nedbryder i stedet for at bygge op...

Guds velsignelse

God Follower

Til toppen 
#43677 - 24/02/2005 16:01 Re: At opbygge [Re: GodFollower]
Nikolaj
Bruger

Reg.: 07/04/2003
Sted: Århus
Hej GodFollower

Jeg respekterer selvfølgelig dit ønske om ikke at ville starte en debat, men jeg vil alligevel godt have lov at knytte et par kommentarer til det, du skriver.

Jeg mener ikke, at hovedparten af diskussionerne herinde er meningsløse. Der sker selvfølgelig af og til det sørgelige, at en debat, der ellers kunne have været god og frugtbar, i stedet udvikler sig til polemik, beskyldninger og ordkløveri, men det forsøger vi så vidt som muligt at undgå.

Meningen med at debattere er, at vi skal blive bedre til at forstå hinanden ved at lytte åbent og svare ærligt, og at vi skal opbygges ved at få vores egne holdninger udfordret.

mvh Nikolaj

Jeg priser dig, fader, himlens og jordens Herre, fordi du har skjult dette for vise og forstandige og åbenbaret det for umyndige (Matt. 11,25)

Til toppen 
#43678 - 10/03/2005 22:52 Re: At opbygge [Re: GodFollower]
Anonym
Anonym

Amén "GodFollower"!

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær