Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#43403 - 12/02/2005 18:55 Frygt ikke!!!
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Hej Café,

Jesus har jo sagt: Jeres hjerter må ikke forfærdes, tro på Gud og tro på Mig.

I dag slog det mig pludselig: Det er jo sandt. Nok har jeg læst det mange gange, men i dag var det anderledes. Det ER jo netop fuldt og helt sandt.
Når vi forfærdes, da skal vi forsøge om vi kan se hen på Gud og på Kristus. Der ligger vores styrke. I os selv er vi intet, men når de er med os, er vi alt. Der magter vi det, vi ellers ikke magtede.

Så se hen på Gud og se hen på Kristus, så sker der noget indeni. Det er i hvert fald min erfaring.

mvh Tau.

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#43404 - 12/02/2005 21:07 Re: Frygt ikke!!! [Re: tau]
kristina
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 12/10/2001
Sted: Nivå, Karlebo sogn
Hej tau, hvor er det opmuntrende at læse!

En til, der har oplevet og erfaret netop det, at "Det ER jo netop fuldt og helt sandt" ... at det ikke bare er tomme, teoretiske ord ...

Tak fordi du ville dele det med os! :)

Jesus siger: "Bliv i mig, og jeg bliver i jer. Ligesom en gren ikke kan bære frugt af sig selv, men kun når den bliver på vintræet, sådan kan I det heller ikke, hvis I ikke bliver i mig." (Joh 15,4)

kristina

Sandheden tro i kærlighed!
(Ef. 4,15)

Til toppen 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær