Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#42944 - 29/01/2005 10:57 Hei alle sammen!
andreas2
Bruger

Reg.: 29/01/2005
Hei alle sammen!
Jeg er ny her på JesusNet.dk og vil bare hilse dere med Joh. 3:16.
Thi således elskede Gud Verden, at han gav sin Søn den enbårne, for at hver den, som tror på ham, ikke skal fortabes, men have et evigt Liv. (gammel dansk versjon det her)

Jeg håper å bli bedre kjent med dere her inne. Jeg pleier å være noe på chatten her også (da har jeg vært kun andreas), men dessverre er det ganske få folk der inne. Kanskje du kan komme, så blir vi flere?

Må Herren velsigne dere med all åndelig velsignelse i fra himmelen!

Ha en fin dag!

andreas

Jer 29, 11 Thi jeg ved, hvilke Tanker jeg tænker om eder, lyder det fra HERREN, Tanker om Fred og ikke om Ulykke, at jeg må give eder Fremtid og Håb.

Til toppen 
#42945 - 21/04/2005 23:03 Re: Hei alle sammen! [Re: andreas2]
tau
Ordstyrer
Bruger

Reg.: 01/08/2003
Sted: Sjælland
Hej Andreas :) :) :)

VELKOMMEN til Jesusnet. Beklager, at jeg først ser dit indlæg nu, men bedre sent end aldrig..hehe.

Jeg har været lidt på chatten, men det sker ikke så tit mere, der er næsten ikke liv. Ja jeg ved godt, man skal starte med sig selv..men altså, det er jo KEDELIGT at sidde og vente på nogen..hihi.

Håber vi skrives ved i privaten..

mvh Tau. :) :) :)

Jesus sagde: Et nyt bud giver jeg jer: I skal elske hinanden. Som jeg har elsket jer, skal ogsaa I elske hinanden.

Til toppen 
#42946 - 21/04/2005 23:07 Re: Hei alle sammen! [Re: tau]
andreas2
Bruger

Reg.: 29/01/2005
Hei Tau!

TAKK skal du ha for velkomsten! :)

Du får prøve å ta deg en tur innom chatten igjen. Det hadde vært hyggelig! :)

Ha en fortsatt fin kveld!

Andreas:)

Jer 29, 11 Thi jeg ved, hvilke Tanker jeg tænker om eder, lyder det fra HERREN, Tanker om Fred og ikke om Ulykke, at jeg må give eder Fremtid og Håb.

Til toppen 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær