det nogle gang tenker jeg alle de mennesker som ikke ved og har prøvet guds`nærhed har hørte gud og tal til har mærket så stor varm i hjertet og osv...
ja fælleskabet med gud er nogle gange mere end det vi kende fra vores agen menighed som vi kridten kommer netop for og være i fælleskabet og armini med gud og,os selv. en følser som ikke altid vi kende beskriver og giver definition over for dem som ikke har prøvet det.
at tager jesus imod ind i sit liv og kommer til og tror og finde ud af JEG ER FRELSET)er enståen livets`oplevelse som er meget verdigt at oplever.
jesus han gjordte dette muligt for mig ,for dig for os. selv om vi ikke blive alligevel de bedste mennesker i verden af det grund men tværimod,vi kommer til og bære også hans korse som nogle gang er tung for os og meget sværet at,være en kristen.en kristen tror jeg ikke at,aldri kommer og stå alene me det nej netop men jesus første og frammeste vil være med os vejlede os i visr lyset vejen og sandheden for os i den kamp om ondskabet og godhed.djavel vil altid forfølger os
han vil altid sætter os i situation af trangsel han vil gøre alt for at,vi fæller gang på gang. men alligevel tror jeg frelsere kender han ikke tager fra os.
han ved vi er købte af jesus han ved at jesus han har overvundet det han har sejret over for det for os nemlig,kald os i fælleskabet med gud GUD som elsker os
vi som ubetydeligt mennesker jo GUD elker os og han har gjordt alt dette for os.
jeg forstår måsker alle de mennesker som ikke kende dette som ikke ved hvad det betyde enligt at,være guds`børn og deltager med i i hans fælleskabet.
jeg har altid bed for disse mennesker viser det kærlighed og for disse mennesker men ikke af mit aget men,af det gud har givet mig ud fra det fælleskabet han gav mig gennem sin søn jesus kristus vor herren.
hvor meget jeg længse efter og håb at disse mennesker som ikke ved og kender det de også kommer ind i det og lære det at kende og mærker det være dag med gud i fælleskabet.efter mine bedste overbeviser omte da jeg var en af dem før
mange år siden vil jeg håb at,jeg kun vidne overfor det og stå som et levende beviser fra mig selv af at,så godt har jeg aldri haft før i mit liv.
jesus er vejen sandheden og lyset og uden ham vi er intet. tak gud du eslker mig og dem du også ønsker at dele fælleskabet med.