Jeg har før skrevet denne "efterlysning", men da jeg ikke rigtig fik nogen respons af brugbar karakter, håber jeg, at der er nogen, der vil svare denne gang - enten her i forumet eller via en besked
Som forholdsvis nytilflyttet til København, kan det være svært at danne et netværk, og derfor kan det som bekendt være ret vigtigt at møde andre kristne på éns egen alder. (Jeg er i midten af tyverne). Da jeg har dårlige erfaringer med henholdsvis højrefløjen (IM, LM, KFS osv.) og den karismatiske fløj (pinsebevægelsen osv.) (Undskyld disse "betegnelser" især på en hjemmeside drevet af Indre Mission, men I ved forhåbentligt, hvad jeg mener

) håber jeg, at der er nogen, der har et personligt kendskab til et kristent fællesskab her i "staden", der er på én gang er nede på jorden, og hvor der lader til at være højt til loftet....Det kunne f.eks. være et fællesskab ved en kirke eller lignende, anset hvor i København det måtte være. Jeg har gennemsurfet nettet, men da jeg ikke har mod på alene at troppe op et utal af steder, før jeg finder et sted, hvor jeg kan høre hjemme, håber jeg, at der er nogen, der har et par gode erfaringer, de eventuelt vil dele ud af.
På forhånd tak