Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#41524 - 05/01/2005 11:56 Henstilling
asas
GlobalModerator
Bruger

Reg.: 21/08/2001
Sted: Fredericia, Danmark
Med henvisning til en række indlæg den 4/1 fra Matthias, Cloudhands og Ateist, vil jeg bede d'herrer udvise betydelig større respekt og evne til fornuftig dialog end I for øjeblikket gør. I er gæster på et forum hvor vi gerne vil tage hinanden alvorligt. Hvis I ikke ønsker eller magter det, så ophører vores gæstfrihed.

Sarkasme og nedladende ironi hører ikke hjemme på Café Thomas. Uanset at det givetvis morer Cloudhands meget.

Og hvis Matthias fastholder sin udmelding om, at svarene på JesusNet.dk generelt er respektløse, så har jeg egentlig svært ved at se hvad han vil her.

Det samme gælder for Ateist, som iflg. dette indlæg åbenbart ikke kan bruge svarene til noget. I så fald synes jeg, at han skal finde et andet sted at blotre sig.

På Café Thomas har vi faktisk bedre ting at tage os til end at servicere folk, der i virkelighed ikke evner eller ønsker at forstå hvad vi taler om. Og som blot henfalder til dumme bemærkninger og uforskammethed, når argumenterne ikke rækker længere.

Dette skal forstås som en henstilling, jeg forventer bliver efterkommet.

venlig hilsen
Asbjørn Asmussen
(Netmissionær)

Til toppen 
#41525 - 05/01/2005 12:33 Re: Henstilling [Re: asas]
matthias
Bruger

Reg.: 23/10/2001
Sted: Nivå, gudhjælpemig
Hej Asbjørn

Og vis Matthias fastholder sin udmelding om, at svarene på JesusNet.dk generelt er respektløse, så har jeg egentlig svært ved at se hvad han vil her.

Det er en overfortolkning af min holdning.

Det er kun svar fra teister på visse spørgsmål (såsom dem, Zaphod stillede i den tråd, hvis forløb du er utilfreds med), jeg finder generelt respektløse.
Der findes sandelig mange respektfulde svar fra teister her på forummet.

Jeg beklager, at debatten har taget denne kedelige drejning.

hilsen matthias

"[T]here is no sensible limit to what the human mind is capable of believing, against any amount of contrary evidence." - R. Dawkins

Til toppen 
#41526 - 05/01/2005 12:58 Re: Henstilling [Re: asas]
Ateist
Bruger

Reg.: 05/09/2003
Sted: København

Sarkasme og nedladende ironi hører ikke hjemme på Café Thomas.
...
Dette skal forstås som en henstilling, jeg forventer bliver efterkommet.

Noteret!

Det samme gælder for Ateist, som iflg. dette indlæg åbenbart ikke kan bruge svarene til noget. I så fald synes jeg, at han skal finde et andet sted at blotre sig.

Du misrepræsenterer nu det jeg her har skrevet med din antydning af at det skulle være et udtryk for, at jeg generelt "ikke kan bruge svarene til noget".

Ateistisk Selskab - Kom i godt selskab Ateistisk Forum - En gudsforladt forening

Til toppen 

Ordstyrer:  Kefas 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær