Menu
Hvem er online
0 registrerede () og 7 gæster online.

Statistik
2536 Brugere
23 Fora
7153 Tråde
116397 Indlæg
JesusNet anbefaler
Muligheder
Gå til
#41278 - 02/01/2005 16:29 Ny i dette forum! Goddag!
PedersenK
Bruger

Reg.: 02/01/2005
Hej
Da jeg er ny på cafeen her og da min tro er vaklende og har været det i de sidste femten år! Hva!! Så vaklende er den måske ikke med så mange år på bagen? Men som sagt er jeg ny her og håber at finde støtte i de udsagn og vidnesbyrd der er at finde her!
I dag tror jeg af hele mit hjerte på Jesus som vores frelser!
I morgen er det hverdag.
Jeg ville gerne have Jesus hos mig hver dag!

Til toppen 
#41279 - 02/01/2005 18:04 Re: Ny i dette forum! Goddag! [Re: PedersenK]
Ole Madsen
Bruger

Reg.: 28/02/2003
Sted: Auning
Velkommen

Det er dejligt at du vil være med, hvad laver du til dagligt? Jeg er pedel medhjælper på en folkeskole, har været på www.imb.dk bibelhøjskole, det kan jeg anbefale dig hvis din tro ikke er så stærk

Ellers Gud velsigne dig

Ole

Til toppen 
#41280 - 03/01/2005 15:01 Re: Ny i dette forum! Goddag! [Re: PedersenK]
Maijannes
Chatvært
Bruger

Reg.: 02/09/2002
Sted: Kolding
Hej :)

Velkommen i klubben af brugere af JesusNet, håber du kan bruge nogle af de indlæg der er herinde.

Og så vil jeg lige sige til dig, at Jesus ALTID er hos dig, han er trofast og svigter ikke!!!

En har engang sagt til mig, at det vigtigste er ikke hvad jeg føler om mig selv, men hvad jeg ved er sandt om Gud, den sandhed findes kun i Biblen og det står fast uanset hvordan det skifter i mig og verden omkring mig :)

Knus fra Maijannes :smirk:

Jesus, blandt alle verdens røster, din er ene den som trøster!

Til toppen 
#41281 - 03/01/2005 22:05 Re: Ny i dette forum! Goddag! [Re: Ole Madsen]
PedersenK
Bruger

Hej igen
Vi er inden for samme branche da jeg arbejder som vicevært i en boligforening. Så mht til bibelskole tror jeg ikke det er praktisk muligt for mig at deltage i længere forløb. Og måske er jeg heller ikke ved det stadie i mit liv hvor jeg overhovedet turde overveje noget sådant! Jeg er for det første ikke opvokset med kristendommen og for det andet er jeg ikke vant til at dele mine tanker om Gud med andre.Det betyder ikke at jeg ikke gerne vil tale om Gud,men det bliver nok en meget langsom tilnærmelse, da jeg stritter imod samtidig med at jeg har et meget stort ønske om at leve i troen på Jesus!
Jeg er nok der hvor jeg skal til at vælge side!
Men det er et stort skridt fremad, bare at skrive i dette forum!

Til toppen 
#41282 - 03/01/2005 22:25 Re: Ny i dette forum! Goddag! [Re: Maijannes]
PedersenK
Bruger

Hej og tak for ordene! Jeg tror helt sikkert jeg kan bruge de tanker og erfaringer der findes i de mange indlæg her på stedet!
Nu må jeg tænke over om jeg ved hvad er sandt om Gud!

Til toppen 
#41283 - 04/01/2005 03:37 Re: Ny i dette forum! Goddag! [Re: PedersenK]
Ole Madsen
Bruger

Reg.: 28/02/2003
Sted: Auning
Du skal iværtefalde vide at du er velkommen iblandt os, jeg er ikke så ivrig debatør her mere, men kigger bare forbi engang imellem, men kan sige så meget at det er et godt sted at komme.

Gud velsigne dig

Ole

Til toppen 

| Sitemap | Til toppen© 2001-2012 Indre Mission. Ansv. redaktør: Peter Guldager Dahl. JesusNet.dk må citeres efter aftale. Alle henvisninger til siden er velkomne.
Silkjær